کد خبر : 119442
تاریخ انتشار : جمعه 19 مرداد 1397 - 15:41
-

یاری:شک نکنید هدفمان قهرمانی در فوتسال بانوان است

یاری:شک نکنید هدفمان قهرمانی در فوتسال بانوان است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال بانوان سپیدرود تهران پس از پیروزی سپیدرود برابر پالایش نفت آبادان در هفته نخست لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: فکر می‌کنم همیشه بازی اول برای هر تیمی کمی سخت است و بازی به بازی همه تیم‌ها شرایط بهتری پیدا می‌کنند. اعتقاد دارم امروز (جمعه) ۱۰ درصد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال بانوان سپیدرود تهران پس از پیروزی سپیدرود برابر پالایش نفت آبادان در هفته نخست لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: فکر می‌کنم همیشه بازی اول برای هر تیمی کمی سخت است و بازی به بازی همه تیم‌ها شرایط بهتری پیدا می‌کنند. اعتقاد دارم امروز (جمعه) ۱۰ درصد بازی‌مان را هم نتوانستیم به نمایش بگذاریم. از طرفی دو بازیکن اصلی تیم را هم به علت آسیب‌دیدگی چند هفته‌ای در اختیار نداریم.

او در ادامه‌ افزود: امروز به بازیکنان جوانم بازی دادم. دو نفر از آنها ۱۶ سال داشتند  که حتی یک نفر از آنها هم دو گل در این بازی به ثمر رساند. فکر می‌کنم این موضوع نوید روزهای خوبی را برای فوتسالیست‌هایمان به همراه دارد.

یاری بیان‌ کرد: چون بازی اول بود، از نتیجه‌ مسابقه راضی هستم. نمی‌شود بگویم انتظار زیادی داشتم، اما هنوز با تیم ایده‌آل مدنظرم خیلی فاصله داریم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان سپیدرود تهران به هدف این تیم برای حضور در لیگ برتر اشاره و بیان‌ کرد: شک نکنید هدفمان همانند خیلی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر قهرمانی است و مثل تیم‌های پر مهره حاضر در لیگ همین اعتقاد را داریم و سعی می‌کنیم نقاط ضعف و ایراداتمان را بر طرف کنیم تا به تیم ایده‌آل مان برسیم.

او به مصدومیت بازیکنانش اشاره کرد و گفت‌: در این بازی مصدومیت‌ها جزئی بود و بازیکنان قطعا به بازی بعد که برابر شهرداری رشت است، می‌رسند، اما فاطمه شریف و آرزو صدقیانی زاده که از خوب‌های تیم‌مان هستند را چند هفته‌ای به علت مصدومیت در اختیار نداریم، ولی تیم آماده می‌شود. خودتان دیدید که نیمه اول یک گل دریافت کردیم و بعد توانستیم یک بر یک شویم و در ادامه‌ هم چهار گل به ثمر رساندیم. حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری در این بازی به ثمر برسانیم.

یاری در پایان صحبت‌های خود به نقطه ضعف اصلی تیم در این بازی اشاره کرد و گفت‌: برخی از بازیکنان اولین باری بود که بازی در لیگ  را تجربه می‌کردند بنابراین زمان بیشتری نیاز دارند تا در کنار با تجربه ها، تجربه لازم را کسب کنند. سعی می‌کنیم با آنالیز فیلم بازی نقاط ضعف‌مان را پیدا و روی آنها کار کنیم تا تبدیل به قوت شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.