کد خبر : 119628
تاریخ انتشار : شنبه 20 مرداد 1397 - 18:31
-

صمیمی: قرار نیست در همه بازی‌ها با ۸ گل پیروز شویم/ هیچ چیز به جز قهرمانی ما را راضی نمی‌کند

صمیمی: قرار نیست در همه بازی‌ها با ۸ گل پیروز شویم/ هیچ چیز به جز قهرمانی ما را راضی نمی‌کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا صمیمی درباره پیروزی ۳ بر ۲ تیم مس سونگون مقابل نفت الوسط عراق و صعود نماینده کشورمان به فینال مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: تیم نفت مقابل ما نسبت به بازی‌ قبلی خود تفاوت زیادی داشت. این تیم از دو بازیکن خوب ایرانی در ترکیبش بهره می‌برد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا صمیمی درباره پیروزی ۳ بر ۲ تیم مس سونگون مقابل نفت الوسط عراق و صعود نماینده کشورمان به فینال مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: تیم نفت مقابل ما نسبت به بازی‌ قبلی خود تفاوت زیادی داشت. این تیم از دو بازیکن خوب ایرانی در ترکیبش بهره می‌برد. فرهاد توکلی و قدرت بهادری دو تن از بهترین بازیکنان ایران هستند. قرار نیست همه تیم‌ها را با اختلاف ۸،۹ گل شکست دهیم. عراق یکی از تیم‌های خوب آسیاست و بازیکنان با تجربه‌ای دارد.

وی افزود: از فرصت‌های خودمان در نیمه اول استفاده نکردیم و اگر کمی دقت می‌کردیم، خیلی راحت می‌توانستیم به پیروزی برسیم. مرحله نیمه‌نهایی حساسیت‌های خودش را دارد، اما هدف ما پیروزی و رفتن به فینال مسابقات بود که خدا را شکر به این مهم رسیدیم. همه بچه‌ها در این بازی زحمت کشیدند. فرهاد فخیم صورتش را جلوی توپ گذاشت تا به فینال برسیم. با این وضعیت حق‌مان است که قهرمان آسیا شویم و به جز قهرمانی هیچ چیز دیگری مجموعه مس را راضی نمی‌کند.

دروازه‌بان تیم فوتبال مس سونگون در مورد حذف‌ تیم‌های قدرتمند چونبوری تایلند و ناگویا ژاپن تصریح کرد: تیم‌ها در آسیا سرمایه‌گذاری و اردوهای بلند مدتی برگزار کردند. به خصوص تیم‌های ویتنام، عراق و لبنان به طور ویژه برای این مسابقات برنامه‌ریزی داشتند. تیم ما هم چهارمین سالی است که در فوتسال سرمایه‌گذاری کرده و این نشان می‌دهد که مدیریت خوبی پشت این موفقیت وجود دارد. تیم‌ها و باشگاه‌های دیگر ما هم باید سرمایه‌گذاری کنند و برای رسیدن به موفقیت عجله نداشته باشند. الان تیم ویتنام که زمانی چهار، پنج گل از هر تیمی می‌خورد، با تیم ملی خود در مسابقات شرکت کرده و به فینال هم رسیده است.

صمیمی در مورد مصدومیتش یادآور شد: خوشبختانه با تلاش دکتر تیم، ۹۰ درصد مشکلم برطرف شده است. امیدوارم تا روز فینال به طور کامل آماده شوم و بتوانیم یک فینال خوب را بدون مصدومیت برگزار کنیم و جام را به ایران بازگردانیم. مصدومیت من نیاز به ۱۰ روز استراحت داشت، اما با تلاش پزشکان چهار روزه به تیم بازگشتم.

وی درباره دیدار فینال مقابل تای‌سون‌نام ویتنام تصریح کرد: بازی فینال حساسیت‌های خاص خودش را دارد و فرقی نمی‌کند مقابل کدام تیم بازی کنیم. در این بازی حق اشتباه نداریم و باید بهترین عملکرد را داشته باشیم. تای‌سون‌نام،‌ تیم‌های ناگویا ژاپن و بانک بیروت لبنان را حذف کرده و نشان داده تیم کار بلدی است. نمی‌شود این تیم را دست کم گرفت. درست است ما در بازی‌های ملی این تیم را با ۱۴،۱۵ گل شکست دادیم،‌ اما اینطور نیست که بازی فینال هم با این اختلاف پیروز شویم.

دروازه‌بان تیم مس سونگون گفت: نماینده ویتنام چیزی برای از دست دادن ندارد و همه جام را برای ایران می‌دانند. برای همین ما باید کمترین اشتباه را انجام دهیم و بتوانیم قهرمانی را پس از دو سال وقفه به ایران برگردانیم. کار سختی مقابل نماینده ویتنام در فینال داریم. تای‌سون‌نام تیم دونده‌‌ای است و با مربی‌ بادانشی که دارد کار را برای هر تیمی سخت می‌کند. ما نباید اسیر هوش این تیم شویم و با ارائه فوتسال ایرانی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۷:۱۹

شما در مقابل تیم عراف عملکرد خوبی نداشتی ودروازه بان عراق به مراتب بهتر از شما بود امیدواریم در بازی فینال بهتر از این بازی باشی والا خدا رحم کند.