کد خبر : 119670
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مرداد 1397 - 10:50
-

حسن‌زاده: خوشحالم به فینال رسیدیم اما هنوز کارمان تمام نشده است/ برای قهرمانی به اندونزی آمده‌ایم

حسن‌زاده: خوشحالم به فینال رسیدیم اما هنوز کارمان تمام نشده است/ برای قهرمانی به اندونزی آمده‌ایم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی‌اصغر حسن‌زاده، بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال مس سونگون پس از صعود این تیم به فینال مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا در گفت‌و‌گوی تصویری با سایت رسمی AFC اظهار داشت: خیلی‌ خوشحالم به فینال مسابقات رسیدیم، اما هنوز این تورنمنت برای ما تمام نشده است. ما برای قهرمانی به اندونزی آمده‌ایم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی‌اصغر حسن‌زاده، بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال مس سونگون پس از صعود این تیم به فینال مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا در گفت‌و‌گوی تصویری با سایت رسمی AFC اظهار داشت: خیلی‌ خوشحالم به فینال مسابقات رسیدیم، اما هنوز این تورنمنت برای ما تمام نشده است. ما برای قهرمانی به اندونزی آمده‌ایم و سعی می‌کنیم این عنوان را به دست بیاوریم.

وی در ادامه با اشاره به دیدار مرحله نیمه نهایی تیم مس سونگون مقابل نفت الوسط عراق تصریح کرد: در بازی با نفت الوسط، زمانی که بازی یک – یک مساوی بود،‌ ما به یک ضربه شروع مجدد رسیدیم که روی همان ضربه توانستم یک گل زیبا به ثمر برسانم و تیمم را پیش بیندازم.

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون ادامه داد: از هواداران‌مان بابت حمایت‌های‌شان تشکر می‌کنم و از آنها می‌خواهم برای ما دعا کنند تا در بازی فینال هم موفق شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.