کد خبر : 119791
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مرداد 1397 - 19:03
-

خوراکچی: چرا به رشته پرافتخارفوتسال توجهی نمی‌شود؟/مس با اقتدار قهرمان آسیا شد

خوراکچی: چرا به رشته پرافتخارفوتسال توجهی نمی‌شود؟/مس با اقتدار قهرمان آسیا شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی پس از قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا گفت: ابتدا به خانواده فوتسال ایران که بار دیگر افتخارآفرینی کرد تبریک ویژه می‌گویم. فوتسال ایران تاکنون همه مقام‌های آسیایی و جهانی را کسب کرده است اما یک سؤال برای ما فوتسالیست‌ها وجود دارد که چرا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی پس از قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا گفت: ابتدا به خانواده فوتسال ایران که بار دیگر افتخارآفرینی کرد تبریک ویژه می‌گویم. فوتسال ایران تاکنون همه مقام‌های آسیایی و جهانی را کسب کرده است اما یک سؤال برای ما فوتسالیست‌ها وجود دارد که چرا به این رشته پرافتخار توجهی نمی‌شود. البته جا دارد از شبکه ورزش که این مسابقات را پوشش داد تشکر و قدردانی کنم و نمی‌دانم چرا لیگ‌های فوتسال ایران به خصوص لیگ برتر به تصویر (پخش زنده‌ تلویزیونی) کشیده نمی‌شود و این همه چرا و سؤال است که بی‌پاسخ مانده است.

وی در ادامه گفت: تیم مس با اقتدار کار خود را در مرحله گروهی شروع کرد و تیم‌ها را یکی پس از دیگری از پیش‌روی برداشت و با اقتدار توانست به مرحله نهایی صعود کند و در این مرحله هم تیم خوب تای‌سون‌‌نام ویتنام را در این مرحله شکست دهد و عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال افزود: این قهرمانی را به مردم خوب آذربایجان شرقی به خصوص مردم شهر ورزقان که این قهرمانی مصادف با است با زلزله‌ای که در این شهر اتفاق افتاد به دست آمده و باعث خوشحالی مردم این شهر شده است. همچنین جا دارد به باشگاه مس، کادر فنی و بازیکنان و تبریک خیلی ویژه به مهدی جاوید که چند سالی است که به حق واقعی خودش نمی‌رسد امسال توانست با صبوری و پشتکار بعد از سال‌ها به عنوان بهترین بازیکن و بهترین گلزن مسابقات باشگاه‌های آسیا آن هم با تیم بانک بیروت دست پیدا کند.

خوراکچی در پاسخ به رودریگرز سرمربی اسپانیایی تای‌سون‌نام که در مصاحبه‌های خود اعلام کرده بود تیم مس نماینده ایران باید از ما بترسد چون ما تیمی ابرقدرت و قهرمان هستیم، عنوان کرد: آقای رودریگرز سرمربی تیم ویتنام برای یک ایرانی به خصوص فوتسال هیچ‌وقت کری نخوانید، اگر دوست دارید می‌توانید برای هر کسی و هر کشوری کری بخوانید، اما هیچ‌وقت با ایران و ایرانی از این حرکات و حرف‌ها انجام ندهید. چون همین کری خواندن شما باعث ایجاد انگیزه برای فوتسالی‌های ایرانی و کادر فنی خواهد شد که امروز دیدید همین فوتسالیست‌های ایرانی با تیم شما چه کار کردند. امیدوارم این تجربه برای شما باشد که دیگر برای ایران و ایرانی کری‌خوانی نکنید.

وی در پایان گفت: باز هم به خانواده فوتسال بابت قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا، مهدی جاوید برای به دست آوردن عنوان بهترین بازیکن و گلزن این رقابت‌ها، همچنین AFC که در این مسابقات به خوبی توانست حق را به حقدار برساند، تبریک ویژه می‌گویم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پلاتینی یکشنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰

اسسسسسسستاد خوداکچی ارادت . واقعاً که با قهرمانیِ مس کاملاً مشخص شد که عزت و ذلت دستِ خداست و چه خوبه که کار رو خدا درست کنه .