کد خبر : 119781
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مرداد 1397 - 18:23
-

ناظم الشریعه:مس به جایگاهی که حقش بود رسید/امیدوارم راه برای قهرمانی های مجدد باز شود

ناظم الشریعه:مس به جایگاهی که حقش بود رسید/امیدوارم راه برای قهرمانی های مجدد باز شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه در مورد قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون در جام باشگاه‌های آسیا گفت: خدا را شکر جایگاهی که تیم فوتسال مس سونگون حقش بود به آن رسید. از صمیم قلب به مردم ایران و بازیکنان تیم مس و کادر فنی پرتلاش و سرمربی این تیم حیمد بی‌غم که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه در مورد قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون در جام باشگاه‌های آسیا گفت: خدا را شکر جایگاهی که تیم فوتسال مس سونگون حقش بود به آن رسید. از صمیم قلب به مردم ایران و بازیکنان تیم مس و کادر فنی پرتلاش و سرمربی این تیم حیمد بی‌غم که یک سال پرتلاش و با کمترین نوسان را داشتند تبریک عرض می‌کنم.

وی در ادامه گفت: یکی از دلایلی که این تیم به این موفقیت مهم دست یافت کادر مدیریتی این باشگاه بود که نگذاشت هیچگونه تنشی به تیم وارد شود و در سال گذشته با کمترین تنش و حواشی این تیم را قهرمان لیگ برتر و امسال هم قهرمان جام باشگاه‌های آسیا کردند که جا دارد از مدیریت خوب این باشگاه تشکر و قدردانی کرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: امیدوارم بعد از وقفه‌ چند ساله که تیم مس قهرمان آسیا شد این راه باز شود برای قهرمانی‌های مجدد در آسیا و در جهان و این نشان‌دهنده قدرت فوتسال ایران در آسیا است. این قهرمانی‌های مکرر در فوتسال کار را برای مسئولان ورزشی کشور سخت‌تر می‌کند که توجه بیشتری به فوتسال داشته باشند.

ناظم‌الشریعه در پایان گفت: مجدداً قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا را به باشگاه خوب مس سونگون و بازیکنان پرتلاش این تیم به خصوص بازیکنان تیم ملی که در این تیم و تیم‌های دیگر رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا حضور داشتند تبریک می‌گویم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.