کد خبر : 119797
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 مرداد 1397 - 9:53
-

تمجید شیخ سلمان از فدراسیون فوتبال و تیم مس سونگون

تمجید شیخ سلمان از فدراسیون فوتبال و تیم مس سونگون

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شیخ سلمان ضمن تبریک قهرمانی مس سونگون به تمجید از عملکرد این تیم در رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا پرداخت. به نقل از AFC، تیم فوتسال مس سونگون موفق شد با برتری چهار بر دو مقابل نماینده ویتنام به قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا دست یابد. شیخ سلمان در پیام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شیخ سلمان ضمن تبریک قهرمانی مس سونگون به تمجید از عملکرد این تیم در رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا پرداخت.

به نقل از AFC، تیم فوتسال مس سونگون موفق شد با برتری چهار بر دو مقابل نماینده ویتنام به قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا دست یابد.

شیخ سلمان در پیام خود به همین منظور، گفت‌: محبوبیت فوتسال در قاره آسیا بیشتر و بیشتر شده است و در طول ۱۲ روز اخیر ما یک رقابت جذاب و پر هیجانی را شاهد بودیم. از طرف خانواده‌ فوتبال آسیا می‌خواهم به تیم مس سونگون ورزقان برای نمایش خوبش در این دوره از رقابت‌ها تبریک بگویم و روحیه تیمی این تیم را که منجر به قهرمانی شده است را ستایش می‌کنم.

وی در ادامه‌ صحبت‌های خود، ‌اضافه کرد: همچنین تعریف و تمجید اصلی باید برای فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران باشد  و تمام کسانی که به صورت خستگی ناپذیر در پشت صحنه فعالیت کردند تا باشگاه را به موفقیت برسانند. این قهرمانی نمایانگر سال‌ها کار سخت در تمامی سطوح است و من امیدوارم که این اتفاق الهام بخش سایر خانواده‌های فوتسال در آسیا شود تا بتوانند به سطح فوتسال ایران برسند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.