کد خبر : 119812
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 مرداد 1397 - 17:38
-

حسن زاده:تیم ها با قدرت زیادی در مسابقات حاضر شده بودند/به جای حفظ پتانسیل های خودمان در حال نابودی آن ها هستیم/ثمره حفظ مس در فوتسال را با کسب عنوان قهرمانی آسیا دیدیم

حسن زاده:تیم ها با قدرت زیادی در مسابقات حاضر شده بودند/به جای حفظ پتانسیل های خودمان در حال نابودی آن ها هستیم/ثمره حفظ مس در فوتسال را با کسب عنوان قهرمانی آسیا دیدیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،از انحلال تا قهرمانی در آسیا فقط چند ماه فاصله افتاد. قهرمان فوتسال باشگاهی ایران در سال ۹۶، تا چند ماه قبل در آستانه انحلال و کنار کشیدن از تیم داری در فوتسال بود اما این تیم با شکست دادن نماینده ویتنام، قهرمانی آسیا برای فوتسال ایران را به ارمغان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،از انحلال تا قهرمانی در آسیا فقط چند ماه فاصله افتاد. قهرمان فوتسال باشگاهی ایران در سال ۹۶، تا چند ماه قبل در آستانه انحلال و کنار کشیدن از تیم داری در فوتسال بود اما این تیم با شکست دادن نماینده ویتنام، قهرمانی آسیا برای فوتسال ایران را به ارمغان آورد تا ایران در فوتسال باشگاهی آسیا هم آقایی کند.

در دو سال گذشته تاسیسات دریایی و گیتی پسند اصفهان در رسیدن به این عنوان ناکام مانده بودند اما مس سونگون ورزقان توانست با برتری مقابل نماینده ویتنام، جام قهرمانی را به مردمی هدیه دهد که تا چند سال پیش در سوگ از دست دادن عزیزان خود در زلزله مهیب ورزقان بودند.

این تیم به نمایندگی از مردمی که سال ۹۱ گرفتار زلزله شدند و عزیزان خود را از دست دادند توانست یک بار دیگر نام این شهر را سر زبان ها بیاندازد.

علی اصغر حسن زاده – بهترین فوتسالیست سال های اخیر آسیا و کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران درباره پیروزش تیمش مقابل تای سون نام ویتنام با حساب ۴ بر ۲ اظهار کرد: خدا را شکر بار دیگر قهرمان فوتسال آسیا شدیم و عنوان قهرمانی را به ایران آوردیم. کسب قهرمانی در این مسابقات بسیار ارزشمند بود چرا که تیم ها با قدرت بسیار زیادی حاضر شده بودند اما بازیکنان ایرانی توانستند فعل خواستن را صرف کنند.

او با تقدیم این قهرمانی به مردم ایران به خصوص اهالی ورزقان، خاطرنشان کرد: در زلزله ورزقان خیلی ها عزیزان خود را از دست دادند. در آن زمان نام ورزقان برای خیلی ها تازگی داشت اما الان و با این قهرمانی بار دیگر نام ورزقان برای مردم خاطره ساز شد.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران و مس سونگون ورزقان با اشاره به ناکامی نمایندگان ایران در سال های گذشته افزود: خیلی خوشحالم که دل مردم را خوشحال کردیم. پیروزی در دیدار پایانی کار دشواری بود اما با همت همه بازیکنان این موضوع امکان پذیر شد. قلبا از این قهرمانی خوشحال هستم.

همچنین حسن زاده درباره مشکلات مس سونگون تا چند ماه قبل که تا آستانه انحلال و کناره گیری این تیم از فوتسال هم پیش رفت گفت: خوشحالم آن اتفاقات به خیر گذشت و الان مس سونگون توانسته مقام قهرمانی آسیا را به ایران بیاورد. ما به جای حفظ پتانسیل های خودمان در حال نابودی آن ها هستیم. ثمره حفظ مس در فوتسال را با کسب عنوان قهرمانی جام باشگاه های آسیا دیدیم. خیلی از تیم ها با جذب بازیکنان ایرانی، برزیلی و اسپانیایی به دنبال قهرمانی در آسیا بودند اما از این کار بازماندند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.