کد خبر : 119821
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 مرداد 1397 - 19:04
-

درودگر از مدیرعاملی تراکتور استعفا کرد

درودگر از مدیرعاملی تراکتور استعفا کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،صادق درودگر که هفته گذشته به سمت مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی منصوب شده بود، امروز در تصمیمی غیرمنتظره استعفا کرد. او در توضیح دلیل استعفایش گفت: طی دو سه روز گذشته جلسات متعددی با مالک و اعضای هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی برگزار کردیم و صحبت های خوبی درباره موضوعات مختلف مطرح

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،صادق درودگر که هفته گذشته به سمت مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی منصوب شده بود، امروز در تصمیمی غیرمنتظره استعفا کرد.

او در توضیح دلیل استعفایش گفت: طی دو سه روز گذشته جلسات متعددی با مالک و اعضای هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی برگزار کردیم و صحبت های خوبی درباره موضوعات مختلف مطرح شد. در نهایت به این جمع بندی رسیدم که بهتر است در این مقطع حضور نداشته باشم و در نهایت دوستی از مجموعه تراکتورسازی جدا شوم.

وی ادامه داد: از حمایت های همه تراکتوری ها تشکر می‌کنم. من همه این عزیزان را دوست دارم و دست شان را می‌بوسم. از مالک باشگاه نیز بابت اعتمادش ممنونم اما شرایط به گونه‌ای است که در این مقطع نمی‌توانم کمکی انجام دهد.

درودگر افزود: برای تراکتورسازی آرزوی موفقیت دارم. هواداران به تیم‌شان اعتماد داشته باشند چراکه این تیم مدعی قهرمانی است و انشاالله از این پس من نیز به عنوان هوادار در کنار تیم خواهم بود و با قهرمانی در لیگ برتر و حضور در لیگ قهرمانان آسیا خوشحال خواهم شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.