کد خبر : 119834
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1397 - 12:55
دسته‌بندی نشده
-

اقدام انتقام‌جویانه کاپیتان محمد سیما علیه اسپانسر در بازی مشهد!

اقدام انتقام‌جویانه کاپیتان محمد سیما علیه اسپانسر در بازی مشهد!
كاپيتان تيم فوتسال محمد سيما قم به شيوه جالبي عليه اسپانسر اين تيم اعتراض خود را نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که تمامی بازیکنان سفیدپوش محمد سیمای قم با لباس‌هایی یکدست و با آرم اسپانسر خود وارد زمین شده بودند، هاشم فرجی کاپیتان این تیم قمی با پوشاندن بخشی از پیراهنش با چسب به میدان آمد تا نگاه‌ها را متوجه این عمل خود کند.

هاشم فرج زاده کاپیتان محمد سیمای قم در این خصوص در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران چنین توضیح داد: متاسفانه با بدعهدی‌هایی که از سوی اسپانسر تیم صورت گرفت ما به دلیل مشکلات مالی نتوانستیم با پرواز به مشهد بیاییم و با سختی زیادی به بازی مقابل فرش‌آرا رسیدیم. احساس کردم در این بازی که پخش زنده هم بود این کمترین کاری بود که می توانستم برای اعتراض به این بدعهدی نشان دهم.

فرجی هاشم

وی افزود: آرم اسپانسر را با چسب پوشاندم چراکه اسپانسری که به تیم کمک نکند نباید نامش را در پخش‌زنده نشان دهیم. من به شخصه چنین تصمیمی را گرفتم و امیدوارم برای بازی‌های بعدی مجبور به این کار نشوم.

فرج زاده همچنین با خوشحالی از پیروزی تیمش برابر فرش آرا تاکید کرد: با هدایت خوب آقای صبوری موفق شدیم نتیجه بسیار خوبی را در خانه حریف بدست بیاوریم و انشاالله که با حمایت های مسئولان استان قم بتوانیم امسال جایگاهی در شان فوتسال قم بدست بیاوریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.