کد خبر : 119832
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1397 - 12:04
-

ساکت:بگذارید پرونده مفقود شدن حق پخش از مبادی قانونی پیگیری شود/افتخار سه گانه فوتسال با قهرمانی مس تکمیل شد/ در ۲ دوره گذشته با بدشانسی قهرمانی را از دست دادیم

ساکت:بگذارید پرونده مفقود شدن حق پخش از مبادی قانونی پیگیری شود/افتخار سه گانه فوتسال با قهرمانی مس تکمیل شد/ در ۲ دوره گذشته با بدشانسی قهرمانی را از دست دادیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا ساکت درباره قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در جام باشگاه‌های آسیا گفت: بعد از قهرمانی تیم ملی بزرگسالان مردان و سپس بانوان در آسیا با قهرمانی مس افتخار سه‌گانه فوتسال ایران و ضلع سوم مثلث این موفقیت تکمیل شد و بار دیگر اقتدار فوتسال ایران را در آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا ساکت درباره قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در جام باشگاه‌های آسیا گفت: بعد از قهرمانی تیم ملی بزرگسالان مردان و سپس بانوان در آسیا با قهرمانی مس افتخار سه‌گانه فوتسال ایران و ضلع سوم مثلث این موفقیت تکمیل شد و بار دیگر اقتدار فوتسال ایران را در آسیا و جهان ترسیم کرد.

وی ادامه داد: تلاش‌هایی که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتسال در برگزاری منظم لیگ انجام داد، باعث ارتقای کیفیت این رشته و نماینده ما در آسیا شده است. در دو سال گذشته با بدشانسی نتوانستیم قهرمانی باشگاه‌های آسیا را به دست آوریم اما امسال با توانمندی بازیکنان و کادر فنی در کنار مدیریت خوب مجموعه مس که به عنوان یک بخش صنعتی و نماینده مردم غیرتمند آذربایجان شرقی این تیم را پشتیبانی کردند منجر به افتخارآفرینی و بازپس‌گیری جام قهرمانی شد که از کافی و مدیریت مس تشکر می‌کنم.

دبیر کل فدراسیون فوتبال تصریح کرد: موفقیت بزرگی که رقم خورد به تمام مردم ایران به خصوص آذربایجانی‌های عزیز تبریک می‌گویم. فوتسال یک رشته اثبات‌شده در فعالیت‌های فدراسیون است که در کنار فوتبال و فوتبال ساحلی افتخارات خوبی را کسب کرده است. تمام تلاش اهالی خانواده فوتبال نیز ارتقا و پیشرفت این رشته است. از حمایت‌های رسانه‌ها و انرژی مثبت ۸۰ میلیون ایرانی نیز که به این موفقیت کمک کردند تشکر می‌کنیم.

ساکت افزود: هر روز که جلوتر می‌رویم با توجه به رشد فوتسال در آسیا، کار هم برای تیم‌های ما سخت‌تر می‌شود اما تیم‌های ما نیز با درک موقعیت و مسئولیت‌شناسی با قدرت و توان بیشتری تلاش می‌کنند. در اردویی هم که مس در تهران داشت، مرکز پزشکی و سالن اختصاصی تیم ملی فوتسال را در اختیار این عزیزان قرار دادیم تا با امکانات خوبی برای حضور در رقابت‌های آسیایی آماده شوند.

وی درباره نگرانی‌های صانعی در مورد کمبود دیدارهای تدارکاتی برای تیم ملی زیر ۲۱ سال گفت: فدراسیون تلاش کرده بهترین امکانات را برای این تیم در حد توان فراهم کند و آنچه در توان ما بوده و امکانش وجود داشته، انجام شده است. پیش از یک و نیم سال است که این تیم در اردوهای مختلف به سر می‌برد و نباید مانعی برای موفقیت آن باشند.

دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره ماجرای مفقود شدن ۳۱۶ هزار دلار حق پخش تلویزیونی اضافه کرد: اجازه دهید این موضوع از طریق مبادی قانونی پیگیری شود و من اظهارنظری نداشته باشم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.