کد خبر : 119851
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 مرداد 1397 - 9:58
-

ناظری:نیاز به زمان داریم تابه شرایط ایده آل برسیم/ بازی سختی در بهبهان داریم

ناظری:نیاز به زمان داریم تابه شرایط ایده آل برسیم/ بازی سختی در بهبهان داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مراد ناظری بازیکن تیم فوتسال شهروند ساری پیروزی خارج از خانه برابر پارسیان شهر قدس را حاصل تلاش مضاعف کادر فنی و همبازیانش دانست. مراد ناظری با بیان این مطلب اظهار داشت: بعد از باخت خیلی تلخ خانگی برابر ارژن، دو هفته پر فشار و بدی را گذراندیم. بازی با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مراد ناظری بازیکن تیم فوتسال شهروند ساری پیروزی خارج از خانه برابر پارسیان شهر قدس را حاصل تلاش مضاعف کادر فنی و همبازیانش دانست.

مراد ناظری با بیان این مطلب اظهار داشت: بعد از باخت خیلی تلخ خانگی برابر ارژن، دو هفته پر فشار و بدی را گذراندیم. بازی با پارسیان همانطور که فکرش را می کردی خیلی سنگین بود. ما به هر قیمتی که بود باید ۳ امتیاز را به دست می آوردیم که خدا را شکر این موضوع با برنامه ریزی مناسب کادر فنی و همت بازیکنان اتفاق افتاد.

وی در خصوص شرایط فصل جاری شهروند ساری در لیگ برتر فوتسال گفت: با توجه به تغییرات زیادی که تیم داشته طبیعتاً نیاز به زمان داریم که به شرایط ایده ال و شناخت از هم برسیم که با گذشت پنج هفته از مسابقات تقریباً به این شناخت رسیدیم و ان شاالله بهتر هم خواهیم شد.

ناظری با ابراز رضایت از شرایطش در ترکیب شهروند ساری در فصل جاری تصریح کرد: خدا را شکر شرایطم در تیم مطلوب است. با اینکه دو بازی را به خاطر مصدومیت مچ پا از دست دادم اما الان شرایط به مراتب بهتر است.

ملی پوش شهروند ساری در پاسخ به این سوال که آیا با وجود مصدومیت و پارگی رباط صلیبی در دو سال قبل تصورش را می کرد که به اردوی تیم ملی فوتسال دعوت شود، اذعان داشت: پارگی رباط صلیبی اتفاق بسیار تلخ و سختی برای یک ورزشکار است. در زمان بروز این مصدومیت فقط به خوب شدن و برگشتن فکر می کردم که خدا را شکر با تمرینات خوب و کمک باشگاه اتفاق افتاد و در دور برگشت فصل قبل ۸ گل زدم و ۱۰ پاس گل دادم و امسال هم به اردوی تیم ملی دعوت شدم.

وی ادامه داد: اردوی تیم ملی هم اردوی خوبی بود. همه دعوت شدگان آماده بودند اما من با توجه به مصدومیتی که داشتم متاسفانه نتوانستم زیاد تمرین کنم و به ساری برگشتم و طول درمان را شروع کردم که الحمدلله بازی با پارسیان با برد و گلزنی من همراه بود.

ناظری با اشاره به دیدار این هفته شهروند ساری برابر اهورا بهبهان که در خوزستان انجام خواهد شد، گفت: بازی سختی در بهبهان داریم. تیم اهورا از شرایط میزبانی و حمایت تماشاگرانش استفاده می کند. البته گرمای هوای خوزستان هم شرایط را برای هر تیمی سخت می کند اما ما فقط و فقط به کسب سه امتیاز این بازی فکر می کنیم و به امید خدا و تلاش کادر فنی و بازیکنان به سه امتیاز مسابقه دست خواهیم یافت.

وی در پایان با تشکر از حمایت های همیشگی هواداران شهروند ساری بعنوان شناسنامه فوتسال مازندران و ابراز امیدواری به اینکه پیروزی خارج از خانه برابر پارسیان توانسته باشد خاطره شکست تلخ مقابل ارژن شیراز را از اذهان شان پاک کرده باشد، خاطرنشان کرد: از همین جا از پدر و مادر و خانواده ام که همیشه تکیه گاه و حامی من بودند تشکر می کنم و دست بوس همه آنها هستم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.