کد خبر : 119945
تاریخ انتشار : جمعه 26 مرداد 1397 - 10:08
-

اصغری‌مقدم: ضرر جوانگرایمان را امروز دادیم/ روی داوران از بالادست فشار است/ برایشان متاسفم

اصغری‌مقدم: ضرر جوانگرایمان را امروز دادیم/ روی داوران از بالادست فشار است/ برایشان متاسفم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواد اصغری‌مقدم مربی، بازیکن تیم سن‌ایچ ساوه پس از شکست مقابل گیتی‌پسند اصفهان در خصوص بازی گفت: حریف امروز ما تیم قدرتمند گیتی‌پسند بود، تیمی که فراتر از فوتسال ایران است و مهره‌های خیلی خوبی در اختیار دارد، ماهم سعی کردیم بازی خوبی را مقابل آن‌ها انجام دهیم بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواد اصغری‌مقدم مربی، بازیکن تیم سن‌ایچ ساوه پس از شکست مقابل گیتی‌پسند اصفهان در خصوص بازی گفت: حریف امروز ما تیم قدرتمند گیتی‌پسند بود، تیمی که فراتر از فوتسال ایران است و مهره‌های خیلی خوبی در اختیار دارد، ماهم سعی کردیم بازی خوبی را مقابل آن‌ها انجام دهیم بازی که همگان به ما احترام بگزارند و با شخصیت باشیم ولیکن نصفی از مجموعه سن‌ایچ برای اولین بار است که لیگ‌برتر را تجربه میکنند.
وی اضافه کرد: ما تمام توانمان را برای این بازی گذاشتیم با این که از نتیجه بازی ناراحتم اما به شاگردانم افتخار میکنم و به باشگاه گیتی‌پسند به‌خاطر این برد تبریک میگویم.
اصغری‌مقدم در مورد قضاوت این دیدار اضافه کرد: من متاسفم برای تیم داوری، نیمی از بازیکنان من امروز از داور کارت گرفتند، توپی که اوت بود گل گرفتند، توپی که حق مابود خطا گرفتند و از روی همان صحنه حریف ما به‌گل رسید.
وی ادامه داد: من معتقدم به تیم ‌های داوری از بالادست به وضوح ظلم میشود، به داوران اعلام میکنند که زمینی به محل رقابت‌ها سفر کنند، حقوقشان را هر ۸ ماه یک بار پرداخت میکنند، همین مسائل باعث میشود که داوران مشکلات خودشان را به زمین بیاوردند و سر کسی که زورشان برسد تلافی این مشکلات را خالی میکنند، این دور از انصاف است و واقعا برای تیم داوری متاسفم.
سرمربی سن‌ایچ در مورد جوانگرایی و عملکرد چند هفته اخیر تیم خود گفت: نخستین سال از حضور ما در لیگ سپری میشود ما مدعی قهرمانی نیستیم اما هدفمان درخشش در پلی اف است، بازیکنانم جوان هستند و باید بیشتر تلاش کنند، همه دیدند که اگر تجربه بازیکنانم بیشتر بود امروز حداقل دوگل دیگر به گیتی‌پسند میزدیم، این همان ضرر جوانگرایی است، اما من پای بازیکنانم ایستاده‌ام امیدوارم که روز خوب ماهم ادامه دارد باشد بتوانیم آنطور لازم است نام سن‌ایچ را حفظ کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اصفهان جمعه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

باز تو باختى انداختى تقصیر جوان هاى تیم؟!! خودت با ۴٠ سال سن دارى بازى رو خراب میکنى حالا زورت به جوان ها رسیده خجالت بکش جوان ها نبودند الان ٨ تایى شده بودى میخواى مدرسه پیرمردها راه بندازى؟!تیم شهردارى ساوه داره جوان بازى میده نه تو که رفیقات رو آوردى!!!

ساوه جمعه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰

آقای اصغری مقدم فکر نکنم بیش از نصف تیم سابقه لیگ برتری ندارن.تا اونجایی که اطلاع دارم تقریبا ۹۰ درصد تیم سن ایچ سابقه بازی در لیگ برتر را دارن