کد خبر : 119947
تاریخ انتشار : جمعه 26 مرداد 1397 - 10:15
دسته‌بندی نشده
-

لک: نیمکت سن ایچ روی داوران فشار گذاشت/ می دانستیم تدافعی بازی می کنند

لک: نیمکت سن ایچ روی داوران فشار گذاشت/ می دانستیم تدافعی بازی می کنند
سرمربی گیتی پسند گفت: نیمکت سن‌ایچ با اعتراضات مکرر خود فشار را بر روی تیم داوری تشدید کردند،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک، سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان پس از پیروزی مقابل سن‌ایچ ساوه در مورد روند بازی اذعان داشت: بازی بسیار و خوب و پرفشاری بود، دوتیم موقعیت های بسیاری خلق کردند، من پیش از بازی به بازیکنانم اعلام کرده بودم که سن‌ایچ نسبت به تیم های دیگری که در فصل جاری با آن ها بازی داشتیم بهتر است، این تیم تمرینات خود را به موقع شروع کرده بود و از لحاظ فنی بسیار خوب عمل کرده است.
وی ادامه داد: میدانستیم که سن‌ایچ تدافعی بازی را شروع خواهد کرد و همان هم شد، ما پس از گل زود هنگامی که دریافت کردیم فشار بیشتری بر روی دروازه حریف وارد کردیم و توانستیم به‌گل برسیم و نیمه اول را با برد به رختکن برویم؛ در نیمه دوم ما سعی کردیم بازی را به‌طور کامل به‌دست بگیریم اما در یک صحنه بی‌دقتی کردیم و تیم حریف به‌گل رسید، باید قبول کرد که سن‌ایچ قابل احترام است و نتایجی که در شش هفته به‌دست اورده اتفاقی نیست.
رضا لک اضافه کرد: این روند رو‌به رشد تیم ما معقولانه و طبق برنامه است، سعی میکنیم آهسته مسیر خودمان را ادامه بدهیم زیرا ما در پایان فصل با مسئله‌ی به‌نام پلی اف مواجه هستیم، نباید اتفاقی بیافتد که به ضرر ما تمام شود.
سرمربی گیتی‌پسند در خصوص داوری این دیدار و اعتراضات مکرر تیم حریف گفت: امروز بر روی تیم داوری فشار بود، اما با وجود این فشارها به نظر من عملکرد خوبی داشتند، نباید همه‌ اتفاقات بد بازی را به گردن داوران انداخت.
وی ادامه داد: نیمکت سن‌ایچ با اعتراضات مکرر خود فشار را بر روی تیم داوری تشدید کردند، صحنه‌ای که حریف معتقد بود که توپ به خارج زمین رفته را من از فاصله دور دیدم و تشخیصم این است که گل صحیح بود اما نیمکت سن‌ایچ بنابر هر دلیلی معتقد بود که گل مردود است، باید به تصمیم داور احترام گذاشت.
لک در پایان در مورد بازی هفته آینده تیم خود مقابل فرش‌آرا مشهد گفت: بازی سختی را در پیش داریم، همیشه بازی در مشهد سخت بوده است، جو مشهد هم همانند جو اصفهان بسیار سنگین است، سعی میکنیم با آنالیز دقیق این تیم در هفته جاری و نقاط ضعف خود را برطرف کنیم و با دست پر از مشهد بازگردیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.