کد خبر : 119971
تاریخ انتشار : جمعه 26 مرداد 1397 - 13:12
-

اسماعیل پور: در تمرینات روی نقاط ضعف و قوت اهورا کار کرده بودیم /استحقاق هواداران مان بیشتر از اینهاست

اسماعیل پور: در تمرینات روی نقاط ضعف و قوت اهورا کار کرده بودیم /استحقاق هواداران مان بیشتر از اینهاست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد اسماعیل پور پس از برد شیرین تیمش مقابل دو هزار هوادار بهبهانی مقابل تیم اهورای این شهر اظهار داشت: بازی سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم. بعد از برد هفته قبل مقابل پارسیان شهر قدس تمرینات را با شرایط ایده آل روحی و روانی بصورت دو نوبت صبح

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد اسماعیل پور پس از برد شیرین تیمش مقابل دو هزار هوادار بهبهانی مقابل تیم اهورای این شهر اظهار داشت: بازی سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم. بعد از برد هفته قبل مقابل پارسیان شهر قدس تمرینات را با شرایط ایده آل روحی و روانی بصورت دو نوبت صبح و عصر آغاز کردیم و در ادامه با توجه به شرایط آب و هوایی بهبهان در این فصل از سال، ساعت تمرینات مان را به گرمترین زمان روز یعنی ظهر انتقال دادیم تا در اوج گرما تمرین کنیم و فضای تقریبا برابری را با بهبهان در تمرینات ایجاد کنیم.

وی افزود: از طرفی آنالیز خوبی از روی فیلم دو بازی آخر اهورا در لیگ داشتیم و از نقاط ضعف و قوت آنها به خوبی آگاه بودیم و در تمرینات روی آنها کار کردیم.

سرمربی شهروند ساری گرمای هوا و جو سنگین سالن مسابقه در بهبهان را به یک تنور داغ تشبیه کرد و افزود: الحمدلله با همه این اوصاف بازیکنان به بهترین نحو ممکن برنامه های کادر فنی را در زمین پیاده کردند. روند بازی هم به گونه ای بود که هر دو تیم موقعیت های زیاد گل برای خود ایجاد کردند و شانس های فراوانی برای گلزنی داشتند.

وی با بیان اینکه اشتباهات داوری جزئی از فوتسال است، اذعان داشت: با همه احترامی که برای داوران قائلم اما معتقدم اگر با شهروند با نامهربانی برخورد نمی کردند، شاید اختلاف ما با اهورا بیشتر از این می شد.

اسماعیل پور اضافه کرد: در برخی صحنه ها داوران سخت گیرانه با ما برخورد می کردند و همین سوت های گاهاً اشتباه باعث شد محدویت خطایی تیم ما خیلی زود به پایان برسد و همین موضوع بازیکنان ما را محتاط کرد و جنگندگی و جسارت را از آنها گرفت.

وی با بیان اینکه استحقاق هواداران مان بسیار بیشتر از اینهاست، افزود: این برد را مثل برد هفته قبل برابر پارسیان به هواداران عزیزمان تقدیم می کنم و از همین جا اعلام می کنم از الان تمام فکر و ذکرمان دیدار سخت هفته آینده با حفاری در ساری است که ان شاالله بتوانیم سه امتیاز آن بازی را هم کسب کنیم و به روند رو به رشدمان ادامه دهیم.

سرمربی شهروند ساری افزود: جا دارد از آقای خیراندیش سرپرست تیم، همکارانم در کادرفنی آقایان طالبی و بخشی، کادر پزشکی و تدارکات تیم که انصافاً در این روزها و هفته ها کما فی السابق برای موففیت تیم سنگ تمام گذاشتند، صمیمانه تشکر کنم.

وی در پایان از سعید نجاریان مدیرعامل شهروند ساری هم به طور ویژه تشکر کرد و خاطرنشان ساخت: سفر بهبهان به گونه ای بود که زمان در حرکت بودن ما بیشتر از زمان استراحت مان بود و همراهی ایشان با تیم در این سفر باعث قوت قلب مجموعه تیم شد که جای قدردانی دارد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.