کد خبر : 119942
تاریخ انتشار : جمعه 26 مرداد 1397 - 0:07
-

دژگامه مدیر عامل جدید سوهان محمد سیما می شود

دژگامه مدیر عامل جدید سوهان محمد سیما می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بر اساس توافق انجام شده ، رسول قلی زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه سوهان محمد سیمای قم در لیگ برتر فوتسال علیرضا دژگامه را به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه سوهان محمد سیما منصوب می کند. علیرضا دژگامه پس از صحبت با رسول قلی زاده امروز بر سر تمرین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بر اساس توافق انجام شده ، رسول قلی زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه سوهان محمد سیمای قم در لیگ برتر فوتسال علیرضا دژگامه را به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه سوهان محمد سیما منصوب می کند.

علیرضا دژگامه پس از صحبت با رسول قلی زاده امروز بر سر تمرین تیم فوتسال سوهان محمد سیما حضور یافت و دقایقی را با کادر و بازیکنان به گفتگو پرداخت.

بر این اساس قرار است رسول قلی زاده مدیر عاملی تیم سوهان محمد سیما را به دژگامه واگذار کند. قلی زاده بدین ترتیب همچنان عهده دار مسئولیت ریاست هیئت مدیره باشگاه سوهان محمد سیما خواهد بود و امور اجرایی باشگاه به دژگامه واگذار می شود.

جعفر عابدی مدیر رسانه باشگاه سوهان محمد سیما اعلام کرد قرار است علیرضا دژگامه روز شنبه در نشستی خبری و به طور رسمی به عنوان مدیر عامل جدید سوهان محمد سیما دیدگاه های خود را عنوان کند.

مدیریت تیم فوتسال سوهان محمد سیما و پیش تر با نام آتلیه طهران از ابتدای فعالیت این تیم در لیگ دسته دوم فوتسال ایران بر عهده رسول قلی زاده بود.

منبع: قم اسپرت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مجيد جمعه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

خداکنه این مثل قبلی نباشه و فقط وعده نده

مجيد جمعه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

خداکنه این مثل قبلی نباشه و با وعده های الکی تیم داری نکنه اسم خودشم بزاره مدیییییر عاااامل