کد خبر : 120057
تاریخ انتشار : شنبه 27 مرداد 1397 - 15:52
-

دژگامه مدیرعامل جدید نماینده لیگ برتری فوتسال قم / ورود استاندار و نماینده مجلس برای حل مشکلات مالی

دژگامه مدیرعامل جدید نماینده لیگ برتری فوتسال قم / ورود استاندار و نماینده مجلس برای حل مشکلات مالی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در حالی که رسول قلی‌زاده مدیر عامل پیشین باشگاه آتلیه‌طهران قم بعد از تغییر نام این تیم به سوهان محمدسیما، مسوولیت مدیرعاملی تیم سوهان محمدسیمای قم را در بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را بر عهده داشت، این مسوولیت را از این پس علیرضا دژگامه عهده‌دار شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در حالی که رسول قلی‌زاده مدیر عامل پیشین باشگاه آتلیه‌طهران قم بعد از تغییر نام این تیم به سوهان محمدسیما، مسوولیت مدیرعاملی تیم سوهان محمدسیمای قم را در بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را بر عهده داشت، این مسوولیت را از این پس علیرضا دژگامه عهده‌دار شده است.

به همین منظور امروز جلسه‌ای با حضور رسول قلی‌زاده و علیرضا دژگامه در حضور اصحاب رسانه تشکیل شد تا تغییر و تحول در راس مدیریت تیم فوتسال سوهان محمدسیمای قم با واگذاری ابلاغ مدیرعاملی به علیرضا دژگامه به شکل رسمی صورت پذیرد.

 قلی‌زاده: فوتسال قم روزهای خوبی پیش‌رو دارد

مدیرعامل سابق آتلیه‌طهران و سوهان محمدسیما در این جلسه اظهار کرد: از سال ۱۳۹۲ با راه‌اندازی رسمی باشگاه آتلیه‌طهران قم وارد فعالیت در فوتسال حرفه‌ای شدم و با سپری کردن لیگ‌های دسته دوم و دسته اول ایران، خوشبختانه تیم خوب آتلیه‌طهران را با استعداد و نوابغ فوتسال قم به لیگ برتر رساندیم.

رسول قلی‌زاده ادامه داد: از آن سال تا کنون فوتسال عضوی از خانواده من شده است و افتخار می‌کنم که در این رشته توفیق خدمت به جوانان قم را دارم اما یقین بدانید این تغییر نوید روزهایی خوب و خوش برای تیم فوتسال سوهان محمدسیما خواهد بود، حتی نمونه آن را در بازی هفته ششم با آذرخش بندرعباس مشاهده کردید که بازیکنان ما چگونه با روحیه بازی کردند و یک نتیجه خوب گرفتیم.

وی خاطرنشان کرد: این تغییر به معنی پایان ماموریت من و حضورم در تیم فوتسال سوهان محمدسیما قم نیست، قطعا کنار علیرضا دژگامه خواهم بود و سعی می‌کنم تجربیات چندین ساله‌ام را در اختیار ایشان قرار دهم تا موفق باشند، مطمئن باشید با حضور وی فوتسال قم روزهای خوبی پیش‌رو دارد.

 دژگامه: تمام مشکلات تیم را می‌شناسم

مدیرعامل جدید تیم فوتسال سوهان محمدسیمای قم که اصالتا اهل کهنوج کرمان است و با سابقه بازی در هر دو رشته فوتبال و فوتسال این مسوولیت را پذیرفته، بعد از دریافت حکم مدیرعاملی خود در سخنانی اظهار کرد: ورزش عشق من است و دوست دارم همیشه در این عرصه خدمت کنم، بسیاری از دوستان من در ورزش حرفه‌ای و ملی فعالیت می‌کنند و با ورزش قهرمانی و حرفه‌ای آشنایی کامل دارم.

علیرضا دژگامه افزود: بر اساس رفاقت با رسول قلی‌زاده این مسوولیت را پذیرفتم، از نزدیک نتایج این تیم را دنبال می‌کردم و مشکلات آنها را کاملا می‌دانم، قلی‌زاده قبل از سفر تیم به مشهد به من گفت که در کنار ایشان باشم و بعد از صحبت‌هایی که داشتیم این مسوولیت را قبول کردم.

وی در پاسخ به اینکه آیا از وضعیت تیم آگاهی دارید و برای آینده این تیم برنامه‌ای ارائه کرده‌اید؟ تصریح کرد: تمام مشکلات تیم را می‌شناسم، مطمئنا اگر احساس می‌کردم نمی‌توانم در رفع و حل مشکلات تیم تاثیرگذار باشم، هرگز به این کار ورود نمی‌کردم.

 قم مهد فوتسال ایران است

مدیر عامل جدید تیم فوتسال سوهان محمدسیمای قم افزود: از نظر من قم مهد فوتسال ایران است، در قم استعداد فوتبال نیست اما استعدادهای فوتسال بسیار زیاد هستند، اگر در فوتسال هزینه شود یقین بدانید نماینده قم به راحتی حتی در جام باشگاه‌های آسیا قهرمان می‌شود.

وی راجع به حضور استاندار قم و نماینده مجلس در سالن شهید حیدریان قم، بیان کرد: صحبتی با استاندار قم، حجت‌الاسلام ذولنور و مدیر کل ورزش و جوانان کردیم و قرار شد با کارخانه‌دارها و بخش خصوصی سطح استان قم برای ورود به فوتسال هماهنگ شود تا از آنها به عنوان اسپانسر تیم بهره‌مند شویم.

دژگامه در پاسخ به اینکه آیا وعده همکاری مسوولان استان قم محقق می‌شود یا خیر؟ تصریح کرد: من یک مطالبه‌گر خوب هستم، قطعا از مسوولان استان می‌خواهم به تیم کمک کنند، یقین بدانید بی‌خیال مسوولان نیستم چون من نماینده جوانان این شهر هستم.

 مشکلات مالی اصلی‌ترین معظل سوهان محمدسیما

وی یاد آور شد: اصلی‌ترین معضل تیم سوهان محمدسیما به بحث مالی باشگاه باز می‌گردد، اما بیینید بچه‌های ما با چه تعصب و غیرتی در مقابل آذرخش بندرعباس بازی کردند، اگر همین تعصب را مسوولان استان قم داشتند، قطعا مشکل تیم ما حل می‌شد.

مدیر عامل جدید تیم فوتسال سوهان محمدسیمای قم در پایان اظهار کرد: اگر رسول قلی‌زاده نبود فوتسال قم امسال امکان حضور در لیگ برتر را نداشت ولی او به تنهایی نمی‌توانست به کار ادامه دهد، امیدوارم از این به بعد تیم با مشکل کمتر به کار خود ادامه بدهد.

 حمایت نماینده مجلس برای رفع مشکلات نماینده فوتسال قم

وی راجع به گفت‌وگو با نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: با حجت‌الاسلام ذوالنور راجع به مشکلات تیم صحبت کردیم و ایشان ابتدا قول داد بابت پیروزی برابر آذرخش بندرعباس به بازیکنان تیم پاداشی پرداخت شود، ضمن اینکه برای حل ریشه‌ای مشکل مالی تیم کمک کنند.

گفتنی است: در پایان این جلسه ابلاغ مدیرعاملی علیرضا دژگامه به وی اعطاء شد تا دژگامه در ۱۸ هفته باقی مانده از دیدارهای رفت و برگشت بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور و همچنین دیدارهای مرحله پلی‌آف در راس مدیریت تیم فوتسال سوهان محمدسیمای قم قرار بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.