کد خبر : 120060
تاریخ انتشار : شنبه 27 مرداد 1397 - 16:57
-

صانعی به دو کارگاه آموزشی در آرژانتین دعوت شد

صانعی به دو کارگاه آموزشی در آرژانتین دعوت شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی در مورد اردوهای تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال گفت:در حال حاضر ما با بیست نفر بازیکن نهایی که از سوی کادر فنی اعلام شده تمرینات خود را شروع کرده و آنها را زیر نظر داریم. در حال حاضر این هفته به خاطر برگزاری لیگ برتر جوانان این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی در مورد اردوهای تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال گفت:در حال حاضر ما با بیست نفر بازیکن نهایی که از سوی کادر فنی اعلام شده تمرینات خود را شروع کرده و آنها را زیر نظر داریم. در حال حاضر این هفته به خاطر برگزاری لیگ برتر جوانان این اردوی تعطیل است.

وی در ادامه گفت: از هفته آینده تمرینات خود را مجددا شروع می‌کنیم و طبق روال همیشه، این تمرینات را ادامه داده و تا نهایی شدن چند بازی تدارکاتی با تیم‌های مطرح دنیا صبر می‌کنیم تا شاید بعد از قرعه کشی مسابقات المپیک آرژنتین   تیمها تصمیم بگیرند تا بازیهای دوستانه‌ای داشته باشند فعلا با تیم‌های داخلی خود بازی‌های دوستانه را ادامه می‌دهیم .

سرمربی تیم ملی زیر بیست سال گفت: طبق هماهنگی که فیفا با فدراسیون فوتبال انجام داده قرار است قرعه‌کشی این مسابقات روز جمعه ساعت ۷ شب به وقت محلی برگزار شود و طبق همین هماهنگی قرار است که سرمربیان تیم‌ها در این مسابقات در دو کارگاه آموزشی که از سوی فیفا در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در آرژانتین برگزار می‌شود شرکت کنند و ان‌شاءالله روز جمعه هم در مراسم قرعه کشی حاضر شوم. در حال حاضر این دعوت از سوی فیفا انجام گرفته و بلیط و دعوتنامه من به سفارت آرژانتین در ایران ارسال شده و منتظر ویزا هستم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.