کد خبر : 120104
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 مرداد 1397 - 10:29
-

ابهام هایی در پلی آف فوتسال

ابهام هایی در پلی آف فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،این فصل قرار است برای اولین بار مسابقات لیگ برتر بعد از پایان بازی ها قهرمان خود را از طریق پلی آف بشناسد به نحوی که بعد از پایان مسابقات ۸ تیم اول با ضوابطی که از قبل اعلام شده با هم روبرو شده و تیم های برنده تا بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،این فصل قرار است برای اولین بار مسابقات لیگ برتر بعد از پایان بازی ها قهرمان خود را از طریق پلی آف بشناسد به نحوی که بعد از پایان مسابقات ۸ تیم اول با ضوابطی که از قبل اعلام شده با هم روبرو شده و تیم های برنده تا بازی فینال برای قهرمانی تلاش کنند.

در این میان برخی کلیات اعلام شده مثل اینکه تقابل ها به این صورت است که تیم اول با هشتم،دوم با هفتم،سوم با ششم و چهارم با پنجم روبرو شده، بازیها دو از سه بوده و تیم هایی که در جدول بالاتر باشند در دو بازی میزبان هستند. اما تکلیف برخی جزئیات مشخص نشده که با نزدیک شدن به پایان لیگ چه بسا زمان برای این کار از دست برود و تیم ها باید از الان تکلیف این قضیه را بدانند.

مثلا اینکه تکلیف کارت زردها چه می شود و کارتهای زرد در پایان لیگ بخشیده می شود یا نه یا اینکه اگر بازیکنی در هفته اخر لیگ محروم شد در پلی آف چه سرنوشتی خواهد داشت و می تواند بازی کند و تعداد کارت زردها برای محرومیت در پلی اف چطور است و در جریان این مرحله بازیکنان با چند کارت زرد محروم می شوند؟همچنین ساز و کار نقل و انتقالات در این مرحله مشخص نشده است. آیا تیم ها اجازه جذب بازیکن جدید دارند؟اگر تیمی بازیکنی بگیرد می تواند برای تنها این مرحله از آن استفاده کند،برای این مرحله زمان نقل و انتقالاتی در نظر گرفته می شود یا نه و این قبیل مسائل.

همچنین قرارداد بازیکنان با باشگاه ها تا چه زمانی معتبر است و آیا بازیکنی می تواند پیش از پایان این مرحله رضایتنامه گرفته و در پلی آف در تیم دیگری بازی کند یا نه؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.