کد خبر : 120108
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 مرداد 1397 - 11:55
-

توضیح نایب رئیس هیات فوتبال قم در مورد درگیری در فوتسال بانوان

توضیح نایب رئیس هیات فوتبال قم در مورد درگیری در فوتسال بانوان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیدار تیم‌های فوتسال شاهین فراز و آکادمی باران در رقابت‌های باشگاهی قم روز شنبه برگزار شد و درحالی که تیم شاهین فراز نتیجه را به حریف واگذار کرده بود، تعدادی از بازیکنان حریف به تمسخر حریف شکست خورده پرداختند و پس از درگیری فیزیکی، در نهایت الهام صفا، بازیکن تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیدار تیم‌های فوتسال شاهین فراز و آکادمی باران در رقابت‌های باشگاهی قم روز شنبه برگزار شد و درحالی که تیم شاهین فراز نتیجه را به حریف واگذار کرده بود، تعدادی از بازیکنان حریف به تمسخر حریف شکست خورده پرداختند و پس از درگیری فیزیکی، در نهایت الهام صفا، بازیکن تیم شاهین فراز راهی بیمارستان شد.

آمنه رسولی درباره اتفاقات رخ داده در سالن ثامن گفت: اتفاق خاصی نبوده. الهام صفا از بازیکنان تیم بازنده، پس از پایان بازی به سمت تماشاگران گارد گرفت و باعث تحریک آنها شد. صفا بطری آب معدنی را به سوی تماشاگران پرتاب کرد که همین اقدام باعث درگیری بین او و تماشاگران شد.

نایب رئیس هیات فوتبال قم در پاسخ به این سوال که گفته شده است ۳ تن از بازیکنان تیم آکادمی باران با صفا درگیر شده اند؟ گفت: خیر، چنین چیزی صحت ندارد. خنده دار است تیمی که برنده شده چرا باید درگیر شود؟ حال که این موضوع را رسانه ای کردند من نیز پیگیر خواهم بود تا تکلیف مشخص شود چرا که آبروی استان را برده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.