کد خبر : 120158
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1397 - 16:09
-

صانعی: با اسپانیا، روسیه و پرتغال رایزنی کردیم/ می‌خواهیم کوپن‌مان را خرج تیم‌های بزرگ کنیم

صانعی: با اسپانیا، روسیه و پرتغال رایزنی کردیم/ می‌خواهیم کوپن‌مان را خرج تیم‌های بزرگ کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی صانعی درخصوص شرایط تیم فوتسال المپیک کشورمان برای مسابقات المپیک نوجوانان آرژانتین اظهار داشت: تیم شرایط خوبی دارد و بازیکنان به خوبی تمرین می کنند، اما به دنبال برگزاری بازی تدارکاتی هستیم. تمرین خوب اهمیت دارد، اما بازی تدارکاتی بخش اصلی است. در حال رایزنی هستیم و امیدوارم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی صانعی درخصوص شرایط تیم فوتسال المپیک کشورمان برای مسابقات المپیک نوجوانان آرژانتین اظهار داشت: تیم شرایط خوبی دارد و بازیکنان به خوبی تمرین می کنند، اما به دنبال برگزاری بازی تدارکاتی هستیم. تمرین خوب اهمیت دارد، اما بازی تدارکاتی بخش اصلی است. در حال رایزنی هستیم و امیدوارم تا قبل از آغاز مسابقات، چند دیدار تدارکاتی خوب برگزار کنیم.

وی ادامه داد: گفتند باید در هزینه ها صرفه جویی کنیم و به همین خاطر سفر به برزیل را لغو کردیم. دیدارهای تدارکاتی با تیم های داخلی انجام می دهیم، اما این بازی ها در حد دیدارهای دوستانه با کشورهای بزرگ نیست. بازیکنان ما برای کسب تجربه، نیاز به بازی های بین المللی دارند.

سرمربی تیم فوتسال المپیک کشورمان در پاسخ به این پرسش که چه مذاکراتی با کشورهای دیگر برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی انجام شده است، تصریح کرد: با کشورهای روسیه، اسپانیا و پرتغال رایزنی کردیم و تلاش می‌کنیم با این تیم‌های طزار اول های فوتسال اروپا بازی کنیم وگرنه باید به مصاف تیم های دیگر اروپایی برویم. باید با تیمی بازی کنیم که ما را ببرد و نقاط ضعف مان را به ما نشان دهد.

صانعی در مورد دلیل دیدارهای تدارکاتی تیم المپیک با تیم‌های داخلی بی‌کیفیت گفت: در روزهای آخر هفته تمرین می‌کنیم و تیم های بزرگسالان در این مدت باید در لیگ برتر به میدان بروند. سه روز اردو داریم و نمی‌توانیم به شهرهای دیگر سفر کنیم. باید در هزینه ها صرفه جویی کنیم و اگر بلیت هواپیما به مبلغ یک میلیون تومان بگیریم، عقلانی نیست. به دنبال سفر به شهرهای نزدیک هستیم. در ابتدا که بازی های تدارکاتی را آغاز کردیم، چون تازه کارهای بدنسازی را شروع کرده بودیم، تیم های متوسط را برگزیدیم و سپس سراغ تیم های بزرگتر می‌رویم. اولویت را برای دیدار تدارکاتی با کشورهای بزرگ در نظر گرفتیم و می خواهیم با تیم های قلدر بازی کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.