کد خبر : 120164
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1397 - 22:57
-

کفاشیان: مشکلات تیم مس سونگون حل شده است/ برگزاری مسابقات آسیایی در ورزقان

کفاشیان: مشکلات تیم مس سونگون حل شده است/ برگزاری مسابقات آسیایی در ورزقان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی کفاشیان در جشن قهرمانی تیم مس ورزقان در جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۸ اندونزی اظهار کرد: آسیا در سطح باشگاه‌های فوتسال هیچ مشکلی ندارد. وی اظهار داشت: در گذشته نگرانی‌هایی از بابت باشگاه مس ورزقان وجود داشت اما خوشبختانه با حمایت های صورت گرفته مشکلات این باشگاه حل شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی کفاشیان در جشن قهرمانی تیم مس ورزقان در جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۸ اندونزی اظهار کرد: آسیا در سطح باشگاه‌های فوتسال هیچ مشکلی ندارد.

وی اظهار داشت: در گذشته نگرانی‌هایی از بابت باشگاه مس ورزقان وجود داشت اما خوشبختانه با حمایت های صورت گرفته مشکلات این باشگاه حل شد امسال با آن که شرایط فوتسال آسیا سخت بود ولی مسی‌ها توانستند بر حریفان خود غلبه کنند.

کفاشیان ابراز داشت: تصمیم داشتیم مسابقات لیگ فوتسال را در ورزقان برگزار کنیم ولی سالن‌های باشگاه مس تعریف چندانی نداشت و مسئولین مس قول دادند تا سالن‌ها را استاندارد سازی کنند.

وی گفت: از قهرمانی مس ورزقان خوشحالیم و امیدواریم این قهرمانی‌‌ ها تداوم یابد ما نشان دادیم که مدیریت و هماهنگی حرف اول را می‌زند. بچه‌های ما با اقتدار تلاش و کار کردند.

کفاشیان افزود: باشگاه‌های‌مان نمی‌توانستیم به قهرمانی آسیا برسیم. امسال تصمیم داشتیم با فعالیت‌های خوبی که مجموعه باشگاه مس سونگون داشت، تیم روی سکو قرار بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.