کد خبر : 120424
تاریخ انتشار : شنبه 3 شهریور 1397 - 13:15
-

ناظم الشریعه: باید قبول کنیم بهترینها در المپیک حضور دارند/به خاطر لیگ برتر ما تمرینات خود را تعطیل کردیم

ناظم الشریعه: باید قبول کنیم بهترینها در المپیک حضور دارند/به خاطر لیگ برتر ما تمرینات خود را تعطیل کردیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد ناظم الشریعه در واکنش به قرعه کشی  مسابقات فوتسال المپیک زیر ۱۸ سال گفت: این مسابقات برای اولین بار است که در رده سنی ۱۸ و در سطح المپیک برگزار می شود. در این مسابقات بهترین های رده های سنی زیر ۱۸ سال دنیا حضور دارند. وی در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد ناظم الشریعه در واکنش به قرعه کشی  مسابقات فوتسال المپیک زیر ۱۸ سال گفت: این مسابقات برای اولین بار است که در رده سنی ۱۸ و در سطح المپیک برگزار می شود. در این مسابقات بهترین های رده های سنی زیر ۱۸ سال دنیا حضور دارند.

وی در ادامه گفت: باید قبول کنیم که همیشه بهترینها در المپیک حضور دارند، درست است که تیم زیر ۱۸ سال فوتسال ایران در گروه سختی قرار دارد اما ما هم ایران هستیم و قهرمان آسیا مطمئن هستم با تلاش و زحماتی که علی صانعی سرمربی این تیم و کادر فنی در این ۲ سال برای این تیم کشیدند این تیم موفق می شود  و  در ادامه حرفهای زیادی برای گفتن دارند.

 سرمربی تیم ملی فوتسال گفت : البته به دنبال نتایج این مسابقات نیستم برای اولین بار است که جوانان ما در سطح المپیک شرکت می کنند تا تجربه بسیار مهمی کسب کنند. این موضوع می تواند برای آینده این جوانان و فوتسال ایران مفید باشد ضمن اینکه مطمئن هستم آنها در این مسابقات موفق می شوند

ناظم الشریعه همچنین در مورد اردوهای تیم ملی فوتسال جهت تورنمنت چهارجانبه تبریز گفت: به خاطر برگزاری لیگ برتر ما تمرینات خود را تعطیل کردیم  و ان‌شالله از ۱۰ الی ۱۲ و از ۲۴ الی  ۲۷ شهریور در دو مرحله  تمرینات خود را ادامه می‌دهیم و ۳۰ شهریور راهی مسابقت چهار جانبه تبریز می شویم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.