کد خبر : 120306
تاریخ انتشار : شنبه 3 شهریور 1397 - 10:03
-

نظری:امکانات فوتسال اندونزی از ایران بیشتر است/ از غیبت شمسایی ناراحتم

نظری:امکانات فوتسال اندونزی از ایران بیشتر است/ از غیبت شمسایی ناراحتم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نظری دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال ایران و تاسیسات دریایی تهران بعد از اتمام فصل ۱۳۹۶ لیگ برتر و انحلال تیم تاسیسات دریایی به تیم واموس اندونزی پیوست و این تیم را در جام باشگاه‌های آسیا همراهی کرد. نظری بعد از کسب مقام هفتمی این مسابقات قراردادش را با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نظری دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال ایران و تاسیسات دریایی تهران بعد از اتمام فصل ۱۳۹۶ لیگ برتر و انحلال تیم تاسیسات دریایی به تیم واموس اندونزی پیوست و این تیم را در جام باشگاه‌های آسیا همراهی کرد. نظری بعد از کسب مقام هفتمی این مسابقات قراردادش را با تیم واموس به مدت یک فصل تمدید کرد و قرار است در لیگ اندونزی نیز درون دروازه این تیم بایستد.

مصطفی نظری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حضور در لیگ اندونزی و تمدید قرارداد با واموس بیان کرد: رضا فلاح سرمربی ایرانی تیم واموس با من برای بازی در جام باشگاه‌ها صحبت کرد و من در این مسابقات در کنار این تیم بودم. واموس ۶-۷ ملی پوش خود را در جام باشگاه ها از دست داده بود و تیم جوانی راهی مسابقات شد با این حال نتیجه بدی حاصل نشد و واموس برای اولین بار به جمع هشت تیم برتر آسیا راه یافت. کمی بی تجربگی باعث شد بین چهار تیم برتر نباشیم. فرهاد فخیم و علی عابدین قبل از جام باشگاه‌ها از تیم واموس جدا شدند و باشگاه نیز نتوانست خلاء این دو بازیکن را پر کند. تیم نفت عراق نیز در مرحله یک چهارم نهایی با درخشش قدرت بهادری و فرهاد توکلی توانست ما را شکست دهد و این دو بازیکن کار را برای نماینده عراق درآوردند.

بهترین دروازه‌بان فوتسال جهان در سال ۲۰۱۰ درباره تصمیم به رفتنش از لیگ ایران گفت: شرایط مالی لیگ ایران بسیار ضعیف شده است. البته لیگ ایران هیچ گاه به لحاظ کیفی افت نمی‌کند ولی افراد زیادی به خاطر پایین آمدن قراردادها، از لیگ ایران فاصله گرفتند که سرآمدشان وحید شمسایی است. من نیز وقتی از اندونزی پیشنهاد دریافت کردم، دوست داشتم چالش جدیدی را تجربه کنم و وقتی دیدم شرایط خوب است، برای لیگ هم حاضر شدم در اندونزی بمانم چون از نظر مالی بهتر از لیگ ایران بود.

دروازه‌بان سابق تیم ملی همچنین وضعیت لیگ ایران اذعان کرد: ناراحتم که ستاره‌های خوبی از فوتسال دور مانده‌اند اما از بازگشت محمد طاهری به مقاومت قرچک خوشحال شدم. بودن طاهری کمک زیادی به فوتسال ایران می‌کند. با این حال غیبت وحید شمسایی، حسین شمس، محمدرضا حیدریان، علی افضلی، مهدی ابطحی و … در لیگ برتر به فوتسال ایران ضربه خواهد زد.

او همچنین درباره امکانات فوتسال اندونزی در مقایسه با فوتسال ایران بیان کرد: به خاطر عنوان‌هایی که در سال‌های اخیر با کمک خدا کسب کردم، ‌ به محض ورودم به اندونزی تبلیغات زیادی درباره حضورم در لیگ این کشور شد که برای خودم جالب بود. از نظر امکانات نیز ۱۰۰ درصد بهتر از ایران است. من در لیگ روسیه نیز بازی کرده‌ام و می‌توانم به جرات بگویم امکانات لیگ اندونزی با لیگ روسیه نیز برابری می کند. هر تیم ورزشگاه و سالن تمرین اختصاصی دارد. اسپانسرهای زیادی در فوتسال این کشور هستند و تمام بازی‌ها نیز پخش زنده می‌شود. می‌توانم بگویم لیگ ایران به واسطه قدرت بازیکنان و مربیانش از فوتسال سایر کشورهای آسیایی جلوتر است اما به لحاظ امکاناتی از بسیاری از کشورها عقب است.

دروازه‌بان تیم واموس اندونزی درباره جدایی رضا فلاح از این تیم به ایسنا گفت: او هنوز تصمیم قطعی‌اش را نگرفته اما از رفتن ملی‌پوشان تیمش ناراحت بود. به همین دلیل هنوز با باشگاه برای ماندن توافق نکرده است. رضا فلاح بانی رفتن من به اندونزی شد و دوست دارم خودش هم در تیم بماند.

 به گزارش ایسنا، مصطفی نظری بعد از تمدید قراردادش با تیم واموس اندونزی قرار است از آبان ۱۳۹۷ به مدت پنج ماه به همراه این تیم در لیگ اندونزی به میدان برود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.