کد خبر : 120422
تاریخ انتشار : شنبه 3 شهریور 1397 - 11:02
دسته‌بندی نشده
-

کفاشیان: در المپیک جوانان هر مسابقه برای ما حکم فینال را دارد / به دنبال مدال هستیم

کفاشیان: در المپیک جوانان هر مسابقه برای ما حکم فینال را دارد / به دنبال مدال هستیم
سرپرست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال معتقد است با وجود قرعه سختی که برای فوتسال ایران در مسابقات المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین رقم خورده، تیم کشورمان یکی از مدعیان جدی این رقابت‌ها خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان درباره قرعه‌کشی مسابقات المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین و هم‌گروهی تیم کشورمان با تیم‌های برزیل،‌ روسیه، جزایر سلیمان و کاستاریکا اظهار داشت: به اعتقاد من همه مسابقات ما از اولین بازی در این رقابت‌ها حکم یک فینال سخت را خواهد داشت. با این وجود فوتسال ایران قدرت و جایگاه خودش را در جهان به خوبی نشان داده و طبیعتاً از هیچ حریفی نمی‌ترسیم. بچه‌های ما با تمام توان در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند و به دنبال حضور در جمع چهار تیم پایانی و کسب مدال خواهیم بود.

سرپرست کمیته فوتسال همچنین پیرامون برنامه‌های آماده‌سازی تیم اعزامی به المپیک ۲۰۱۸ جوانان گفت: خوشبختانه برنامه‌ها و اردوهای خوبی تا امروز داشته‌ایم و در فرصت باقیمانده هم روند آماده‌سازی تیم به بهترین شکل دنبال خواهد شد. این تیم بازیکنان و همچنین مربیان بسیار خوبی در اختیار دارد که با آمادگی مطلوب جهت حضور در رقابت‌ها آماده شده است. براین اساس انتظار داریم که نتایج خوبی هم در این مسابقات کسب کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.