کد خبر : 120426
تاریخ انتشار : شنبه 3 شهریور 1397 - 13:57
-

کمالی: تاکنون یک ریال دریافتی نداشته‌ایم اما قرار نیست به مشکلات مالی فکر کنیم!/ رقابت بالای جدول بین ۴ تیم خواهد بود

کمالی: تاکنون یک ریال دریافتی نداشته‌ایم اما قرار نیست به مشکلات مالی فکر کنیم!/ رقابت بالای جدول بین ۴ تیم خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید کمالی درباره عملکرد خوب تیم ارژن شیراز در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: با توجه به جوان‌گرایی که در این فصل داشتیم،‌ ابتدا کار خیلی سخت بود، اما با تلاشی که پیش از شروع لیگ انجام دادیم سعی کردیم تیم را آماده وارد مسابقات کنیم. خدا را شکر از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید کمالی درباره عملکرد خوب تیم ارژن شیراز در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: با توجه به جوان‌گرایی که در این فصل داشتیم،‌ ابتدا کار خیلی سخت بود، اما با تلاشی که پیش از شروع لیگ انجام دادیم سعی کردیم تیم را آماده وارد مسابقات کنیم. خدا را شکر از عملکرد جوانان‌مان راضی هستیم. خیلی از تیم‌ها صحبت از جوان‌گرایی می‌کنند، اما فکر می‌کنم به لحاظ سنی تیم ما جوان‌ترین تیم لیگ است. امیدوارم در ادامه لیگ هم این روند را ادامه دهیم.

وی در خصوص پیروزی ۵ بر صفر تیم ارژن شیراز مقابل مقاومت البرز در هفته هفتم نیز تصریح کرد: بازی با مقاومت خیلی سخت بود،‌ چرا که این تیم بازیکنان و کادرفنی بسیار خوبی دارد. ما در نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم، اما در نیمه دوم شناخت‌مان از حریف بیشتر شد و خوب جنگیدیم. خوشبختانه توانستیم گل اول و دوم را هم به ثمر برسانیم و بعد از آن نیز تیم حریف دست به پاورپلی زد که موفق شدیم گل‌های بعد را به ثمر برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال ارژن شیراز در ادامه درباره شگفتی‌سازی تیمش در لیگ و حضور این تیم در رده دوم جدول تصریح کرد: امیدوارم انتظارات از تیم ما در حد معقول باشد و خیلی بالا نرود. لیگ بسیار سختی داریم و روند ما در ادامه راه بستگی به شرایط مسابقات دارد. هدف ما در این فصل نگه داشتن تیم در لیگ است و اول باید به این هدف‌مان برسیم و بعد به چیزهای دیگر فکر کنیم. قطعاً دست از تلاش بر نخواهیم داشت و سعی می‌کنیم مردم شیراز را خوشحال کنیم.

کمالی در مورد مدعیان قهرمانی لیگ نیز گفت: تقریباً تکلیف مدعیان قهرمانی هر فصل مشخص است. امسال هم گیتی پسند و مس سونگون تیم بسیار خوبی دارند و فکر می‌کنم رقابت برای قهرمانی بین این دو تیم باشد. ضمن اینکه تیم‌های حفاری و محمد سیمای قم نیز وضعیت خوبی دارند و احساس می‌کنم رقابت بالای جدول بین این چهار تیم خواهد بود.

وی در واکنش به این پرسش که «در چند سال گذشته همواره تیم ارژن با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده و آیا در فصل جدید هم این مشکلات پابرجاست یا خیر؟»، گفت: مشکل مالی ما تا به همین امروز ادامه دارد، اما سعی کردیم در مورد آن حرف نزدیم. مسئولان و شخص آقای کامیاب (مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس) به شدت پیگیر این مشکلات هستند و امیدواریم در روزهای آینده اتفاقات خوبی برای تیم‌مان بیفتد. با اینکه تاکنون یک ریال دریافتی نداشته‌ایم، اما قرار نیست به مشکلات مالی فکر کنیم. فعلاً باید تمام تمرکزمان روی تیم باشد و کارهای فنی را انجام دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴

چرا اینقدر دروغ میگی . اگه پول نداری چه جور اینهمه بازیکن نگر داشتی . برمشوری . اسفندیاری .سورغالی . و ……. تیم شما جزو ۳ تیم پر مهره لیگ هست