کد خبر : 120453
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 شهریور 1397 - 13:49
دسته‌بندی نشده
-

صانعی:گروه ما خیلی سخت شد/بچه‌های ما مرد روزهای سخت هستند/به یکی از مدال های خوش رنگ حمله می کنیم/برای برگزاری بازی تدارکاتی در حال رایزنی هستیم

صانعی:گروه ما خیلی سخت شد/بچه‌های ما مرد روزهای سخت هستند/به یکی از مدال های خوش رنگ حمله می کنیم/برای برگزاری بازی تدارکاتی در حال رایزنی هستیم
سرمربی تیم فوتسال المپیک کشورمان معتقد است که این تیم در مرحله گروهی المپیک جوانان آرژانتین، در گروهی بسیار سخت قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی درباره همگروهی تیم فوتسال المپیک کشورمان با تیم‌های برزیل، روسیه، جزایر سلیمان و کاستاریکا در مسابقات المپیک جوانان آرژانتین اظهار داشت: گروه ما خیلی سخت شد. همه کارشناسان تصور می‌کردند که ایران، برزیل، روسیه و آرژانتین به جمع چهار تیم برتر رقابت‌ها می‌رسند که سه تیم از این چهار تیم در یک گروه هستند.

وی ادامه داد: برزیل، ایران و روسیه، تیم‌های نخست آمریکای جنوبی، آسیا و اروپا هستند که در گروه B مسابقات حضور دارند. دو تیم دیگر گروه هم ناشناس هستند و معلوم نیست که چگونه خواهند بود. گروه A، راحت‌تر و متعادل‌تر است. ما هم تمام تلاش خود را می‌کنیم و ناامید نیستیم. برای صعود به جمع چهار تیم برتر رقابت‌ها تمام سعی‌مان را به کار می‌گیریم تا به یکی از مدال‌های خوش‌رنگ المپیک حمله کنیم.

سرمربی تیم فوتسال المپیک ایران با تمجید از این تیم گفت: بچه‌های ما مرد روزهای سخت هستند و به خوبی می‌جنگند. قول می‌دهم که همه اعضای تیم با تمام وجود و تمرکز، همه تلاش خود را برای کسب نتیجه خوب به کار می‌گیریم.

صانعی در مورد دیدارهای دوستانه‌ای که برای شاگردانش در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در آرژانتین با روسیه برای بازی تدارکاتی مذاکره کرده بودیم که نتیجه قرعه‌کشی، کار ما را سخت کرد. برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی با تیم‌های قدرتمند در حال رایزنی هستیم. می‌خواستیم با برزیل بازی کنیم که این کشور بسیار دور است و هزینه‌های سفر به برزیل، سرسام‌آور خواهد بود. اسپانیا و پرتغال هم چون مسابقه‌ای ندارند، فعلاً فعال نیستند.

وی درباره احتمال برگزاری بازی دوستانه مقابل عراق اظهار داشت: شاید دیدار مقابل عراق قطعی شود. در این صورت این مسابقه در ایران برگزار می‌شود و از کشور خارج نمی‌شویم. کادر فنی عراق قبول کرد که اعضای این تیم به ایران بیایند. عراق هم تیمی خوبی اما شناخته‌نشده است. اگر دیدار تدارکاتی مقابل تیم‌های بزرگ قطعی نشود، عراق گزینه آخر ما خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.