کد خبر : 120475
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 شهریور 1397 - 20:25
دسته‌بندی نشده
-

حضور مس سنگون در مسابقات سال آینده جام بین قاره‌ای باشگاه‌های جهان/ جام بین قاره‌ای سال آینده ۸ تیمی می‌شود

حضور مس سنگون در مسابقات سال آینده جام بین قاره‌ای باشگاه‌های جهان/ جام بین قاره‌ای سال آینده ۸ تیمی می‌شود
ابوالفضل خدابنده‌لو گفت: تيم فوتسال مس سنگون ورزقان قهرمان امسال جام باشگاه‌هاي آسيا در مسابقات سال آينده جام بين قاره‌اي باشگاه‌هاي جهان به ميدان مي‌رود.

ابوالفضل خدابنده‌لو، قائم‌مقام ایرانی مسابقات جام بین قاره‌ای باشگاه‎های جهان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: شکر خدا مسابقات جام بین قاره‌ای از روز گذشته با کیفیت بسیار بالا در بانکوک آغاز شده و یکی از زیباترین و سطح بالاترین رقابت‌های فوتسال باشگاهی جهان در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه تایلند برای سه سال میزبانی مسابقات جام بین قاره‌ای باشگاه‌های جهان را بر عهده گرفته است، تاکید کرد: برای سال دوم این رقابت‌ها را با حضور ۸ تیم برگزار می‌کنیم به گونه‌ای که جدای از حضور قهرمان هر یک از ۵ قاره، تایلند به عنوان میزبان و قهرمان این دوره برای دفاع از عنوان خود در سال آینده حاضر می شوند که مجموعا ۸ تیم سال آینده را تشکیل خواهند داد.

خدابنده‌لو تاکید کرد: با توجه به اینکه مس سنگون به عنوان قهرمان آسیا را به این تورنمنت در سال آینده دعوت کرده‌ایم، امیدواریم نماینده ایران بتواند با بازی‌های خوب خود، عنوانی در خور به دست بیاورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.