کد خبر : 120560
تاریخ انتشار : جمعه 9 شهریور 1397 - 16:48
-

ناظم الشریعه:در تورنمنت تبریز از لژیونرها استفاده نمی کنیم/ با رفتن جوانان به المپیک نسل جدیدی به فوتسال ما معرفی می شود

ناظم الشریعه:در تورنمنت تبریز از لژیونرها استفاده نمی کنیم/ با رفتن جوانان به المپیک نسل جدیدی به فوتسال ما معرفی می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد ناظم‌الشریعه در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال جهت حضور در تورنمنت چهارجانبه تبریز گفت: این دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی جهت حضور در تورنمتت تبریز است و همانطور که اطلاع دارید اسامی تیم ملی را اعلام کردیم و از آنها خواستیم روز شنبه ساعت ۱۳ خود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد ناظم‌الشریعه در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال جهت حضور در تورنمنت چهارجانبه تبریز گفت: این دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی جهت حضور در تورنمتت تبریز است و همانطور که اطلاع دارید اسامی تیم ملی را اعلام کردیم و از آنها خواستیم روز شنبه ساعت ۱۳ خود را در محل کمپ تیمهای ملی به کادر فنی معرفی کنند.

وی در ادامه گفت: شنبه بعد از ظهر بازیکنان استراحت می کنند و یکشنبه صبح و بعد از ظهر ریکاوری انجام می دهیم و دوشنبه صبح به کارهای تاکتیکی پرداخته و عصر همان روز بازیکنان را در اختیار باشگاههای خودشان قرار می دهیم.

سرمربی تیم ملی گفت: در تورنمنت تبریز ما بیشتر سعی کردیم از بازیکنان جوان و با تجربه شاغل در لیگ استفاده کنیم و به بازیکنان تیم ملی شاغل خارج از کشور به دلیل مسافت طولانی و خستگی استراحت داده و آنها را دعوت نکردیم.  هدف کادر فنی از این اردوها این است که بازیکنان جوان در کنار بازیکنان قدیمی هماهنگ شده و تجربه کسب کنند.

ناظم الشریعه افزود: اردوی سوم  از ۲۴ الی ۲۷ شهریور برگزار و سپس عصر همان روز راهی تبریز می شویم. قرار است این تورنمنت از اول مهر بین تیمهای ایران روسیه بلاروس ژاپن برگزار شود.

ناظم الشریعه همچنین در رابطه با قرعه کشی انجام شده برای تیم ملی زیر ۱۸ سال که قرار است همان تیم در مسابقات المپیک آرژانتین شرکت کند گفت: قرعه کشی این مسابقات هفته گذشته برگزار شد و تیم ملی زیر ۱۸ سال ایران در گروه B  با تیم های روسیه، جزایرسلیمان، کاستاریکا و برزیل  همگروه شده است. درست  است که بازیکنان ما در گروه بسیار سختی قرار دارند اما  من مطمئنم  با  بازیکنان و کادر فنی شایسته ای که  داریم  می توانیم  به مرحله بعد صعود کنیم. این تیم  مدت هاست که در کنار هم تمرینات خوبی داشته  و می‌دانید که این تیم  با شایستگی و  اقتدار قهرمان آسیا شد.

وی افزود:نکته  بسیار مهمی که وجود دارد و باید در این مسابقات  آن را در نظر بگیریم این است که ما نباید در این مسابقات به دنبال نتیجه باشیم. همین که این جوانان توانستند در المپیک  شرکت کنند کار بسیار بزرگی انجام دادند و ما  یک نسل جدیدی به  فوتسال خود اضافه کردیم به این دلیل که  همین جوانان هستند که باید تیم ملی آینده ایران را تشکیل دهند. آنها باید یاد بگیرند چگونه حرفه ای زندگی و بازی کنند و یا چگونه  حرفه ای در مسابقات یا اردوها باشند.  از این تعداد حتی اگر  ۳ الی ۴ بازیکن  بتوانند به تیم ملی ما اضافه شوند کار بسیار بزرگی را انجام دادیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.