کد خبر : 120717
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1397 - 10:41
-

تیم ملی امسال از بازیکنان جوان استفاده کند

تیم ملی امسال از بازیکنان جوان استفاده کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک در پاسخ به این پرسش که آیا بابت حضور مهدی جاوید و سعید احمدعباسی در اردوی تیم ملی نگران است یا خیر، اظهار داشت: این موضوع نگران‌کننده است. ما نامه‌ای به کمیته فوتسال ارسال کردیم و گفتیم با توجه به اینکه تیم ملی فوتسال امسال تورنمنت حساسی ندارد،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک در پاسخ به این پرسش که آیا بابت حضور مهدی جاوید و سعید احمدعباسی در اردوی تیم ملی نگران است یا خیر، اظهار داشت: این موضوع نگران‌کننده است. ما نامه‌ای به کمیته فوتسال ارسال کردیم و گفتیم با توجه به اینکه تیم ملی فوتسال امسال تورنمنت حساسی ندارد، کادر فنی این تیم از بازیکنان جوان استفاده کند و آنها را محکی جدی بزند. مربیان تیم ملی هم دغدغه‌های خودشان را دارند.

«ما دوست داریم با تیم ملی تعامل کنیم و اجازه می‌دهیم که این دو بازیکن به اردوی تیم ملی بروند»، سرمربی گیتی پسند با بیان این جمله تصریح کرد: هفته گذشته تنها به دو بازیکن اجازه دادیم که به اردوی تیم ملی بروند، چون باید برای دیدار مقابل فرش آرا به مشهد می‌رفتیم. این هفته هم بازیکنان تا روز دوشنبه در اردوی تیم ملی هستند و پس از آن نمی‌توانیم با آنها تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم. این بازیکنان باید روز سه‌شنبه ریکاوری کنند و چهارشنبه هم به تبریز سفر کنیم. جاوید و احمدعباسی بازیکنان تأثیرگذار ما هستند و در طول هفته زمانی برای تمرین با آنها نداریم. البته مس سونگون هم همین شرایط را دارد. با این حال بهتر بود از گیتی پسند و مس سونگون بازیکنی به تیم ملی دعوت نشود و از کادر فنی تیم ملی می‌خواهم نگاهی به بازیکنان لیگ برتر و بازی‌های لیگ بیندازند. امیدوارم بازیکنان در تیم ملی خوب تمرین کنند و با سلامت به تیم اضافه شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.