کد خبر : 120757
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 شهریور 1397 - 12:48
-

لک : قضاوت داوران جوان نسبت به فصل قبل بهتر شده است/ بازی سختی مقابل مس داریم

لک : قضاوت داوران جوان نسبت به فصل قبل بهتر شده است/ بازی سختی مقابل مس داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال گیتی‌پسند و بازی این هفته مقابل مس سونگون ورزقان گفت:خدا را شکر همه چیز خوب است و طبق برنامه‌ریزی که از روز اول داشتیم کارهای خود را پیش بردیم و تا به امروز روند مطلوبی داشتیم. درست است بازی‌ها سخت و فشرده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال گیتی‌پسند و بازی این هفته مقابل مس سونگون ورزقان گفت:خدا را شکر همه چیز خوب است و طبق برنامه‌ریزی که از روز اول داشتیم کارهای خود را پیش بردیم و تا به امروز روند مطلوبی داشتیم. درست است بازی‌ها سخت و فشرده است، اما از قبل کادر فنی این پیش‌بینی را داشته است.

وی در ادامه در مورد بازی این هفته مقابل مس سونگون گفت: همانطور که اطلاع دارید، مس یکی از تیم‌های خوب ایران است و فصل قبل توانست قهرمان لیگ برتر و به تازگی هم قهرمان جام باشگاه‌های آسیای شده است. در این چند روز باقی‌مانده، به بازی کادر فنی سعی کرده بازیکنان را از نظر شرایط روحی و روانی آماده این دیدار حساس کند.امیدوارم با یک بازی خوب و با کیفیت بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

سرمربی تیم گیتی‌پسند همچنین در رابطه با وضعیت لیگ گفت:در حال حاضر لیگی خوب و پویا داریم و در لیگ امسال اکثر تیم‌ها سعی کردند از بازیکنان جوان استفاده کنند. همانطور که می‌دانید در سال گذشته چند تیم در اوایل فصل یا در طول برگزاری از لیگ کناره‌گیری کردند، اما خدا را شکر امسال این وضعیت وجود ندارد. در لیگ امسال مسئله مهمی که وجود دارد، همه بازی‌ها سخت و هیچ بازی‌ای قابل پیش‌بینی نیست و نمی‌توان هیچ تیمی را از قبل پیروز میدان شناخت.

لک در پاسخ به این سؤال که در بازی  هفته گذشته با آذرخش ، مسئولان این باشگاه از عملکرد داور در این دیدار ناراضی و مدعی بودند که داور در این بازی کم‌کاری کرده و به نفع گیتی‌پسند سوت زده، گفت: در همین ابتدا بگویم من هیچ وقت در مورد نظرات مسئولان تیم حریف صحبت نمی‌کنم و به نظر من  این حرف صحیح نیست. درست است که در آن بازی داوران جوان بودند، اما چیز خاصی در این بازی وجود نداشت که بخواهد از چشم داوران مخفی بماند، همه دیدند تا آخرین لحظه هر دو تیم بازی خوب و نزدیکی داشتند. در این ۸ بازی که در لیگ انجام دادیم، درست است مشکلاتی از نظر داوری وجود داشته، اما نمی‌تون آنها را مقصر اعلام کرد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که بعضی از مربیان و مسئولان باشگاهها مدعی هستند که داوران جوان لیگ باعث شده اند که باشگاهها امتیاز از دست بدهند گفت: همانطور که تیم‌های ملی نیاز به جوانگرایی دارند، در بحث داوری هم نیاز داریم که از داوران جوان استفاده کنیم. چند سال است که داوران جوان، لیگ برتر را سوت می‌زنند و فکر کنم  این داوران نسبت به قضاوت سال های قبل خود بهتر شده اند. جامعه داوری ما نیاز به جوانگرایی دارد و باید به آنها فرصت دهیم. آنها جوان و تحصیلکرده و علاقمند به  کار خود هستند و باید بازی‌های سخت را قضاوت کنند تا تجربه بیشتری کسب کنند. همه جامعه فوتسال باید دست در دست هم بدهند و به داوران جوان کمک کنند، به این دلیل که همین داوران جوان می‌توانند در آینده به جامعه داوری و فوتسال ما کمک کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.