کد خبر : 120790
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 شهریور 1397 - 12:08
-

زمان انتخابات هیأت رئیسه کمیته فوتسال ۱۸ شهریور مشخص می شود

زمان انتخابات هیأت رئیسه کمیته فوتسال ۱۸ شهریور مشخص می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،چندین سال است که از انتخابات هیأت رئیسه کمیته فوتسال می‌گذرد و همچنان این هیأت رئیسه  به سرپرستی علی کفاشیان اداره می‌شود. هیأت رئیسه کمیته فوتسال که نقش اساسی در جهت توسعه این رشته چه در سطح لیگ‌های داخلی و چه در سطح تیم‌های ملی بر عهده دارد با سرپرست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،چندین سال است که از انتخابات هیأت رئیسه کمیته فوتسال می‌گذرد و همچنان این هیأت رئیسه  به سرپرستی علی کفاشیان اداره می‌شود. هیأت رئیسه کمیته فوتسال که نقش اساسی در جهت توسعه این رشته چه در سطح لیگ‌های داخلی و چه در سطح تیم‌های ملی بر عهده دارد با سرپرست اداره می شود.

مدتی است که پیشکسوتان و مدیران باشگاهها خواستار تغییرات اساسی در اساسنامه کمیته فوتسال و همچنین انتخابات اعضای هیأت رئیسه شدند که بالاخره این موضوع  توسط فدراسیون فوتبال مورد موافقت قرار گرفت و این اساسنامه دستخوش تغییراتی شد. سوالی که مطرح است چرا با توجه به پایان ماموریت ۴ ساله اعضای هیأت رئیسه  این انتخابات برگزار نمی شود؟

گفته می شود در حال حاضر اساسنامه  کمیته فوتسال توسط فدراسیون فوتبال تایید شده و به این کمیته ابلاغ شده و قرار است در جلسه ۱۸ شهریور اعضای هیأت رئیسه کمیته فوتسال موضوع  انتخابات مطرح و زمان برگزاری آن مشخص شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.