کد خبر : 120852
تاریخ انتشار : جمعه 16 شهریور 1397 - 13:13
-

تقی‌پور: امسال تیم ما تغییرات زیادی داشته و نفرات خوبی را از دست دادیم/سعی می‌کنیم در حد مدافع عنوان قهرمانی ظاهر شویم

تقی‌پور: امسال تیم ما تغییرات زیادی داشته و نفرات خوبی را از دست دادیم/سعی می‌کنیم در حد مدافع عنوان قهرمانی ظاهر شویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اسماعیل تقی‌پور بعد از پیروزی۴ بر ۳  مس ورزقان مقابل گیتی‌پسند اصفهان گفت: خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز شیرین این دیدار به دست بیاوریم و در مقابل تیم پرمهره گیتی‌پسند به پیروزی برسیم. وی در ادامه گفت: از همان ابتدا می‌دانستیم که یک بازی سختی مقابل این تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اسماعیل تقی‌پور بعد از پیروزی۴ بر ۳  مس ورزقان مقابل گیتی‌پسند اصفهان گفت: خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز شیرین این دیدار به دست بیاوریم و در مقابل تیم پرمهره گیتی‌پسند به پیروزی برسیم.

وی در ادامه گفت: از همان ابتدا می‌دانستیم که یک بازی سختی مقابل این تیم داریم امروز بازی خوب و پربرخورد و نزدیک و پایاپایی را همه شاهد بودند و از همان ابتدا دو تیم به دنبال کسب سه امتیاز بودند. خدا را شاکرم در روزی که دو نفر از بهترین بازیکنانم سنگ‌سفیدی و احمدی در اختیار نداشتیم توانستیم یک بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتسال مس ورزقان گفت: در حال حاضر نزدیک به یک هفته است که من تیم را تحویل گرفته‌ام سعی می‌کنم به همان روند قبلی هفته به هفته بهتر و هماهنگ‌تر شویم. البته در ادامه راه فرازونشیب‌هایی وجود دارد اما سعی می‌کنیم آرام آرام آنها را برطرف و یک روال طبیعی داشته باشیم.

تقی‌پور ادامه داد: البته حمید بی‌غم سرمربی قبلی این تیم که توانست سال گذشته مس را قهرمان لیگ و همچنین امسال هم قهرمان آسیا کند زحمات زیادی برای این تیم و باشگاه کشیده است و همیشه مسئولان باشگاه باید قدردان زحمات وی باشند.

وی در پاسخ به سؤالی که آیا مس همانند سال گذشته می‌تواند قهرمان لیگ شود، گفت: این قول را نمی‌دهم همانطور که اطلاع دارید امسال تیم ما تغیرات زیادی داشته و نفرات خوبی را از دست دادیم. البته درست است سایر بازیکنان هم خوب هستند. آنها تا امروز عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته‌اند. ان‌شاءالله سعی می‌کنیم با همین روند و با جذب چند بازیکن دیگر در نیم‌فصل همچنان به عنوان مدافع قهرمانی به کارمان ادامه دهیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.