کد خبر : 121068
تاریخ انتشار : شنبه 17 شهریور 1397 - 9:53
-

طیبی به تیم ملی دعوت می‌شود؛ لژیونرهای لیگ چین نه

طیبی به تیم ملی دعوت می‌شود؛ لژیونرهای لیگ چین نه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران قرار است از اول مهر در تورنمنت‌ چهارجانبه تبریز که با حضور تیم‌های بلاروس، ژاپن و اوکراین برگزار خواهد شد، شرکت کند. از همین‌رو آخرین مرحله اردوی شاگردان ناظم‌الشریعه قرار است از هفته آینده در تهران آغاز شود. ابوالفضل کریمیان، سرپرست تیم ملی فوتسال ایران درباره

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران قرار است از اول مهر در تورنمنت‌ چهارجانبه تبریز که با حضور تیم‌های بلاروس، ژاپن و اوکراین برگزار خواهد شد، شرکت کند. از همین‌رو آخرین مرحله اردوی شاگردان ناظم‌الشریعه قرار است از هفته آینده در تهران آغاز شود.

ابوالفضل کریمیان، سرپرست تیم ملی فوتسال ایران درباره برنامه‌های تیم ملی توضیح داد: از شنبه هفته آینده (۲۴ شهریور) به مدت سه روز در مرکز ملی فوتبال، اردو داریم. سپس روزهای ۲۸ و ۲۹ شهریور را به دلیل مصادف شدن با تاسوعا و عاشورای حسینی به بازیکنان استراحت می‌دهیم و ملی‌پوشان سی‌ام به ما ملحق می‌شوند. سپس سی‌ویکم عازم تبریز خواهیم شد تا با تیم‌های بلاروس، ژاپن و اوکراین بازی دوستانه برگزار کنیم.

او هم‌چنین درپاسخ به این پرسش که فهرست تیم ملی چه زمانی اعلام می‌شود؟ گفت: با توجه به این که یک هفته تا آغاز اردو زمان داریم، اسامی قرار است در یک هفته آینده اعلام شود. بازیکنانی که با تیم‌های چینی قرارداد بسته‌ و درگیر جام حذفی این کشور هستند، به تیم دعوت نخواهند شد. البته وضعیت برخی از آن‌ها هنوز قطعی نیست و بستگی به شرایط‌شان دارد. اولویت ما این است که این بازیکنان به کارهای‌شان برسند. اما حسین طیبی چون برنامه‌اش مشخص است و تورنمنت نیز در فیفا دی قرار دارد، می‌تواند به تیم ملی ملحق شود البته به شرطی که باشگاه غیرت قزاقستان موافقت کند. به همین دلیل در حال مکاتبه با باشگاه غیرت هستیم.

احمد اسماعیل‌پور، قدرت بهادری، فرهاد توکلی و اصغر حسن‌زاده به تیم‌های چینی پیوسته‌اند.

سرپرست تیم ملی فوتسال هم‌چنین از تدارک برای برگزاری دو بازی با تیم ملی برزیل خبر داد و خاطرنشان کرد: دو بازی با برزیل در تقویم ما برای آبان‌ماه درج شده و کارهای مقدماتی آن نیز در حال انجام است. در صورتی که مشکلی پیش نیاید، بین ۲ تا ۱۰ آبان در برزیل، دو بازی خواهیم کرد. هم‌چنین قرار است ۱۰ تا ۱۵ آذر نیز در تورنمنت قزاقستان شرکت کرده و با تیم‌های روسیه، قزاقستان و آذربایجان بازی کنیم.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.