کد خبر : 121075
تاریخ انتشار : شنبه 17 شهریور 1397 - 10:25
-

میزبانی از خانواده ناظر داوری در هتلی مجلل به جای سوغاتی!

میزبانی از خانواده ناظر داوری در هتلی مجلل به جای سوغاتی!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،میزبانی از داوران و مسوولان برگزاری مسابقات در لیگ برتر فوتسال همیشه حاشیه‌ساز بوده و برخی تیم‌ها در سال‌های اخیر سعی داشتند با هدیه دادن گز، زعفران و باقلوا، کام داوران را شیرین کرده تا کام‌شان بعد از به صدا در آمدن سوت بازی شیرین باشد. اما این‌بار در لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،میزبانی از داوران و مسوولان برگزاری مسابقات در لیگ برتر فوتسال همیشه حاشیه‌ساز بوده و برخی تیم‌ها در سال‌های اخیر سعی داشتند با هدیه دادن گز، زعفران و باقلوا، کام داوران را شیرین کرده تا کام‌شان بعد از به صدا در آمدن سوت بازی شیرین باشد.

اما این‌بار در لیگ برتر فوتسال یکی از تیم‌ها دست به ابتکار جالبی زد و از ناظر داوری مسابقه دعوت کرد تا یک روز قبل از بازی به همراه خانواده‌اش در یکی از هتل‌های مجلل شهر، اقامت داشته باشد. این‌ درحالی است که ناظر فدراسیون و داوران در هتلی دیگر مستقر شدند.

یک منبع آگاه در این زمینه گفت: باشگاهی که چنین برنامه‌ای برای ناظر داوری تدارک دیده بود، دوست داشت داوری مسابقه به نفع آن‌ها باشد اما داورها واقعا سالم بودند و هیچ سوتی به ضرر تیم مقابل زده نشد. البته آقای ناظر داوری از جایگاه ویژه مدام به داوران تذکر می‌داد که باید فلان بازیکن از تیم مقابل اخراج شود. درحالی که این کار کاملا غیرقانونی بود و ناظر داوری حق ندارد در جریان بازی با داوران صحبت کرده و در تصمیمات آن‌ها دخالت کند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۲:۰۱

اگر تاثیر نداشت چگونه تیم مهمان دقیقه ۵ تعداد خطاهایش به ۵ رسید ؟