کد خبر : 121151
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 شهریور 1397 - 13:15
-

تصمیم هیئت رئیسه سازمان لیگ درباره انتخابات مجمع فوتسال

تصمیم هیئت رئیسه سازمان لیگ درباره انتخابات مجمع فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،صبح امروز (یکشنبه) جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال برگزار و طی آن تصمیماتی در خصوص باشگاه‌های لیگ برتری و به خصوص انتخاب اعضای مجمع فوتسال گرفته شد. بر همین اساس،‌ با تصمیم اعضای هیئت رئیسه قرار است طی چندین جلسه اعضای جدید مجمع فوتسال که شامل ۱۵ نفر هستند،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،صبح امروز (یکشنبه) جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال برگزار و طی آن تصمیماتی در خصوص باشگاه‌های لیگ برتری و به خصوص انتخاب اعضای مجمع فوتسال گرفته شد.

بر همین اساس،‌ با تصمیم اعضای هیئت رئیسه قرار است طی چندین جلسه اعضای جدید مجمع فوتسال که شامل ۱۵ نفر هستند، انتخاب شوند و پس از آن و به دنبال تشکیل مجمع جدید فوتسال،‌ انتخابات هیئت رئیسه نیز برگزار شود.

اعضای مجمع فوتسال را رؤسای منتخب هیئت‌های فوتبال‌‌ استانی،‌ نمایندگان باشگا‌ه‌های لیگ برتری و دسته اولی و نمایندگان فوتسال بانوان تشکیل می‌دهند که هر یک از این اعضا باید در انتخاباتی جداگانه، برگزیده و به مجمع راه پیدا کنند.

دیگر مصوبات هیئت رئیسه سازمان لیگ مربوط به پخش اینترنتی مسابقات لیگ برتر و گزارش عملکرد رقابت‌های لیگ برتر و لیگ دسته اول بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.