کد خبر : 121141
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 شهریور 1397 - 10:04
دسته‌بندی نشده
-

حسن زاده:این برد به لحاظ روحی و جدولی بسیار برای ما لازم بود/محمدی عصبی بود و نزدیک بود اخراج شود/روی بهادری حساب کرده بودیم

حسن زاده:این برد به لحاظ روحی و جدولی بسیار برای ما لازم بود/محمدی عصبی بود و نزدیک بود اخراج شود/روی بهادری حساب کرده بودیم
سرمربی تیم فرش آرای مشهد از بازی تیمش با سن ایچ ساوه گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن حسن زاده سرمربی فرش آرای مشهد در مورد بازی با سن ایچ گفت: از لحاظ فنی بازی خوبی را انجام دادیم و تقریبا بازی یک طرفه ای را شاهد بودیم و با توجه به موقعیت هایی که همچون دوبازی قبلی از دست می دادیم دچار استرس شدیم و همین امر باعث بی دقتی در ضربه ی آخر شد.
حسن زاده ادامه داد: همینطور که شاهد بودید پس از زدن گل اول بچه های مابهتر و راحت تر بازی کردند و کیفیت واقعی شان را به نمایش گذاشتند. اگر دقت کرده باشید در اکثر بازی های این فصل بسیار مالکانه، فنی و با برنامه بازی کردیم اما روی اتفاقات گل خوردیم.این بازی هم برخلاف روند بازی گل خوردیم اما خدارا شکر به بازی برگشتیم.این برد به لحاظ روحی و جدولی بسیار برای ما لازم بود.
سرمربی فرش آرا افزود: ما به اجبار به سالن مدافعان حرم آمدیم زیرا سالن شهید بهشتی اشغال بود. شاید در آینده باز هم به سالن مدافعان حرم بیاییم این امر لازمه مشورت و تصمیم گیری است.
حسن زاده در مورد ضربه ای که به محمدی گلر تیم زد گفت: مسعود محمدی بخاطر فشار بازی عصبی شده بود و به داور اعتراض می کرد و هر لحظه نزدیک بود که اخراج شود. من به عنوان مربی کارم را انجام دادم زیرا اگر او اخراج میشد مطمئنا نتیجه بازی طور دیگری رقم میخورد،به هرحال برخی از بازیکنان در شرایط تمرکزشان را از دست میدهند و لازم است که ما قاطعیت و برخورد لازم را داشته باشیم.
سرمربی فرش آرا در پایان گفت: ما تیم جوان و یکدستی داریم و همانطور که قبلا گفته ام قدرت بهادری می توانست به ما کمک کند. حتی نتایجی که واگذار کردیم از روی بی تجربگی بود و بهادری می توانست این نقص را جبران کند، ما روی بهادری حساب باز کردیم اما مطمئنا قدرت بهادری هم انتخابی کرده است که به صلاح خودش هست و ماهم برایش آرزوی موفقیت می کنیم. برای نیم فصل باید بررسی کنیم تا درصورت نیاز بازیکن جذب کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.