کد خبر : 121145
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 شهریور 1397 - 10:54
دسته‌بندی نشده
-

زرخانلی:مقاومت قرچک در مضیقه مالی است

زرخانلی:مقاومت قرچک در مضیقه مالی است
سرمربي تيم فوتسال مقاومت قرچک گفت: هم‌اکنون باشگاه مقاومت قرچک در مضيقه مالي قرار دارد که ما بتوانيم بازيکنان با کيفت تري را به خدمت بگيريم و بتوانيم از وجود آن‌ها در ادامه ليگ استفاده کنيم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال مقاومت قرچک گفت: هم‌اکنون باشگاه مقاومت قرچک در مضیقه مالی قرار دارد که ما بتوانیم بازیکنان با کیفت تری را به خدمت بگیریم و بتوانیم از وجود آن‌ها در ادامه لیگ استفاده کنیم.
رضا زرخانلی در این خصوص اظهار داشت: همان‌طور که در جریان هستید ما شاکله‌ی اصلی تیم را ازدست‌داده‌ایم و ۵ تن از بهترین بازیکنان تیم مقاومت قرچک به تیم‌های مطرح در سطح لیگ رفتند.
وی افزود: سال گذشته شرایط ویژه‌ای در تیم فوتسال مقاومت داشتیم. از لیک دسته یک به لیگ برتر آمده بودیم و تیم از هماهنگی خوبی برخوردار بود، توانستیم با همان تیم و نفرات که بدن‌های آماده و خوبی داشتند وارد مسابقات لیگ برتر شویم.
سرمربی تیم فوتسال مقاومت قرچک بیان داشت: اما امسال شرایط کامل فرق کرده است، به دلیل نداشتن بودجه و عدم تمکن مالی نتوانستیم بازکنان خوب خودمان را حفظ کنیم و این موضوع باعث شد که این بازیکنان از ما جدا شدند.
زرخانلی گفت: هم‌اکنون باشگاه مقاومت قرچک در مضیقه مالی قرار دارد که ما بتوانیم بازیکنان با کیفیت تری را به خدمت بگیریم و بتوانیم از وجود آن‌ها در ادامه لیگ استفاده کنیم.
وی اظهار کرد: تیم فوتسال مقاومت قرچک چون تیم سرباز است، بازیکن وقتی‌که به حد تجربه و پختگی که می‌رسد، سربازی آنان نیز به پایان می‌رسد و از تیم جدا می‌شود و مجدد دست ما برای فصل‌های جدید خالی می‌شود که نمونه‌ی بارز آن حمید پور جاوید بود که خدمت سربازی آن تمام‌شده است و به درخواست ما مدتی را اضافه‌تر ماند، محمد طاهری را اضافه کردیم و تیم ما جان تازه‌ای گرفت و ۳ امتیاز شیرین در قرچک کسب کردیم‌.
سرمربی تیم فوتسال مقاومت قرچک تصریح کرد: از مسؤولین درخواست می‌کنیم توجه ویژه‌ای به تیم مقاومت داشته باشند تا بتوانیم بازیکنانی را جذب کنیم تا به تیم و شهرستان قرچک کمک شایانی داشته باشند.
وی تصریح کرد: تنها علت تنش‌ها به گذشته برمی‌گردد و ربطی به تیم مقاومت قرچک ندارد. در آن زمانی که تیم شهید منصوری با بازیکنان مطرحی که داشت همیشه رقابت تنگاتنگی با تیم گیتی پسند که یک تیم متمولی است و بازیکنان باکیفیتی در خدمت می‌گرفت داشت و اختلافاتی هم در آن زمان برای کسب عنوان قهرمانی بین گیتی و شهید منصوری پیش‌آمده بود که تبانی شده و حتی پولی هم ردوبدل شده بود و هیچ‌وقت هم ثابت نشد و به اثبات نرسید، اما این دلخوری در دل مردم قرچک مانده و هنوز هم است که به تیم مقاومت ربط داده‌اند.
سرمربی تیم فوتسال مقاومت قرچک در پایان عنوان کرد: طرح‌هایی برای تیم مقاومت داریم، اما بازهم بستگی به بودجه شهرستان قرچک دارد. اما در آینده‌ای نزدیک یک نشست خبری خواهیم داشت که بتوانیم از آن‌ها حمایت کنیم هم آن‌ها بتوانند از باشگاه خوب مقاومت قرچک که مهد فوتسال ایران است حمایت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

جناب اقای چرخاندی سلام ،اول فوتسال قرچک یعنی منصوری چون حاج کریم منصوری بنیانگزار شهید منصوری با هزینه های شخصی و درایت و مدیریت صحیح پایه و اساس فوتسال در قرچک را بنا کرد و با اوردن سید اکبر تقوی به تیم منصوری قرچک دوران طلایی فوتسال قرچک رقم خورد و به اوج رساند البته جهت یاد اوری جنابعالی و برادران محترم مقاومت دوم شما و دیگر مسولین تیم مقاومت در چندین مصاحبه اعلام کردید مشکلات و اختلافات گیتی پسند با منصوری بوده و به ما ربطی نداره این غلط است گیتی پسند حق ما قرچک را خورد و به ما توهین کردند و اصلا عشق ما این است به یاد تیم منصوری بزرگ به سالن میایم سوم مگر شما بازیکنان خوب و جوان دیگر باشگاهها که ثمره تلاش اشکهایشان است را بدون کوچکترین هزینه و زحمت نمیگیری همان پور جاوید که گفتی بازیکن منصوری بوده و البته مجتبی ، محمد طاهری ، البته خود شما هم یادگاری تیم منصوری هستید پس اینقدر بهانه نیاورید البته ما تیم مقاومت حمایت میکنیم چون تیم قرچک است ما تماشاگران قرچک منتظر خواهیم ماند تا روزی کریم منصوری و سید با تعصب ، رضا لک ، رضا داور زنی ، حمید نصیری کاپیتان با اخلاق تیم منصوری بزرگ را احیا کنند و اعلام میکنیم به هیچ کسی اجازه کم رنگ کردن جایگاه تیم شهید منصوری قرچک را نخواهیم داد تیمی که در میان اهالی فوتسال بعنوان تیمی دوست داشتنی یاد میشد خدا لعنت کند کسانی که باعث نابودی این تیم که محبوب جوانان و مردم قرچک بود و ما همیشه گیتی پسند را با ان تبانی ناجوانمردانه از عوامل انحلال تیم منصوری میدانیم ، اقای زرخانلی حواست را جمع کن تا ما هم هوایت را داریم

نسل سوخته یکشنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴

حاج کریم منصوری؟؟؟؟تا انجایی که بنده به عینه مشاهده کردم ،ایشان حتی بلد نیستند سوره حمد را به خوانند،حتی در هنگام شروع بازی فقط لب خوانی انجام می دادند.هر وقت ایشان در جمع ما حاضر می شدند متا سفانه ما آن بازی را می باختیم .