کد خبر : 121197
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهریور 1397 - 21:24
-

ماجرای آقای گل مغضوب مقاومت قرچک/ بازیکنی که از پای پرواز برگشت!

ماجرای آقای گل مغضوب مقاومت قرچک/ بازیکنی که از پای پرواز برگشت!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصطفی تاج الدین بازیکن ورامینی تیم مقاومت قرچک که جزو گلزنان برتر لیگ یک پارسال و آقای گل مرحله اول لیگ یک بود، مورد غضب سرمربی تیم قرار گرفته است. رضا زرخانلی که از کمبود بازیکن در تیمش انتقاد کرده است، تاج الدین را در دیدار مقابل آذرخش بندرعباس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصطفی تاج الدین بازیکن ورامینی تیم مقاومت قرچک که جزو گلزنان برتر لیگ یک پارسال و آقای گل مرحله اول لیگ یک بود، مورد غضب سرمربی تیم قرار گرفته است. رضا زرخانلی که از کمبود بازیکن در تیمش انتقاد کرده است، تاج الدین را در دیدار مقابل آذرخش بندرعباس از فهرست خود خارج کرد.

این اتفاق در حالی افتاد که این بازیکن ابتدا در لیست تیم قرار داشت و برای رفتن به بندرعباس نیز راهی فرودگاه شده بود اما در تهران ماند!

براساس شنیده ها خبرنگار ما، تاج الدین در تمرین های پیش فصل مقاومت قرچک، به دلیل عمل نکردن به دستورات تاکتیکی سرمربی و انجام حرکت انفرادی، باعث عصبانیت زرخانلی شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اگاه چهارشنبه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۰:۰۷

خخخخخ از دست تو پسررررر،
کلا دوسه ساله تو محلتون بهت بها دادن که یک فصل اومدی لیگ دو که وسط مسابقات اخراجت کردن،پارسالم که رفیقت زورکی تا آخرش نگهت داشت و امسالم که بازی هشتم انداختنت بیرون، ول کن عزیزه من تو دنبال کارت بازی بودی جلوی چهارتا خانواده بدبخت کلاس بذاری و بچاپی که گرفتی با سیاه بازی دیگه برو دنبال همون کارات و حالشو ببر

فوتسالی چهارشنبه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱:۰۶

بابا تورو خدا این تاج الدین رو انقدر گندش نکنید. کل افتخار این بازیکن حضور تو تمرینات شهید منصوری و عکس با لباس این تیم بوده. دلیل کنار گذاشتنش هم فقط و فقط فنی بوده چون اصلا در حد لیگ برتر نیست. انقدرهم نگید اقای گل که نصفش گلهاش دروغی ثبت میشده.

هوادار قرچکی چهارشنبه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱:۰۸

تاج الدین فقط بدرد لیگ یک یا دو میخوره همین و بس