کد خبر : 121211
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 شهریور 1397 - 12:41
دسته‌بندی نشده
-

جلسه هماهنگی مسابقات فوتسال ۴ جانبه تبریز برگزار شد

جلسه هماهنگی مسابقات فوتسال ۴ جانبه تبریز برگزار شد
روز گذشته جلسه هماهنگی‌ مسابقات فوتسال چهار جانبه تبریز با حضور نماینده فدراسیون و مسئولان استان آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در مورد جلسه روز گذشته برای هماهنگی مسابقات چهار جانبه در استان آذربایجان شرقی شهر تبریز گفت: همانطور که اطلاع دارید برای آماده نگه داشتن تیم ملی فوتسال  قرار است یک تورنمنت چهارجانبه با حضور تیم های بلاروس، ژاپن،اوکراین و ایران در سالن پورشریفی تبریز از اول مهر برگزار شود. روز گذشته با حضور بنده در تبریز در محل اداره کل ورزش جوانان جلسه‌ خوبی با حضور  حضور بهتاج مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، جابری دبیر هیات فوتبال و جمعی از مسئولین استان آذربایجان شرقی  تشکیل شد.

وی در ادامه گفت: در  این جلسه در مورد هماهنگی‌های  لازم جهت بهتر برگزار شدن این مسابقات بحث شد و مسئولیت هر یک از اعضا در این تورنمنت مشخص شد. در این جلسه همچنین درمورد ورود تیم‌ها و چگونگی تأمین امکانات ،مترجمین و محل اسکان تیمها و مدیران اجرایی و … یک بار دیگر مورد بحث بررسی قرار گرفت و در پایان کمیته ای برای سهولت و بهتر انجام شدن کارها در این تورنمنت تشکیل گردید.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی  همچنین در مورد حضور تیم‌ها در تبریز گفت: طبق برنامه‌ریزی کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال تمامی تیم‌ها ورودشان ۳۱ شهریور است بجز بلاروس که یک روز زودتر یعنی ۳۰ شهریور وارد کشور و مستقیم به تبریز می‌آیند. تیم ملی اوکراین ساعت اولیه صبح ۳۱ شهریور در فرودگاه مهرآباد و با اتوبوس به تبریز انتقال پیدا می‌کنند. تیم ملی ژاپن هم ۳۱ شهریور وارد فرودگاه مهرآباد  و سپس از آنجا راهی تبریز می شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.