کد خبر : 121223
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 شهریور 1397 - 17:27
-

اسماعیل پور:می خواهیم در جمع ۴ تیم برتر لیگ باشیم/پلی آف انگیزه تیم ها را بیشتر می کند/به کفاشیان نمره ضعیف دادم

اسماعیل پور:می خواهیم در جمع ۴ تیم برتر لیگ باشیم/پلی آف انگیزه تیم ها را بیشتر می کند/به کفاشیان نمره ضعیف دادم

محمد اسماعیل پور سرمربی شهروند ساری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد وضعیت این تیم گفت:خوشبختانه بعد از چند هفته ابتدایی که تیم به دلیل ناهماهنگی عملکردخوبی نداشت شرایط تیم مناسب شده و از سویی بحث پلی آف انگیزه بازیکنان را بیشتر کرده تا شرایط خوبی در جدول پیدا کنیم.تلاش می کنیم

محمد اسماعیل پور سرمربی شهروند ساری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد وضعیت این تیم گفت:خوشبختانه بعد از چند هفته ابتدایی که تیم به دلیل ناهماهنگی عملکردخوبی نداشت شرایط تیم مناسب شده و از سویی بحث پلی آف انگیزه بازیکنان را بیشتر کرده تا شرایط خوبی در جدول پیدا کنیم.تلاش می کنیم تا در جمع ۸ تیم بمانیم هر چند سایر تیم ها به خصوص آنهایی که در میانه جدول هستند هم برای این مهم تلاش می کنند.

اسماعیل پور با اشاره به بازی این هفته شهروند با شهرداری ساوه گفت: حریف تیم خوبی است که هر هفته بهتر از قبل می شود و از آن تیم ضعیف ابتدای فصل دور شده است. از سویی ما سه بازی پیاپی است که در بیرون از خانه برده ایم و امیدواریم برای چهارمین بازی پیاپی در بیروزن از خانه موفق شویم.

سرمربی شهروندساری با اشاراه به مشکل گذشته این تیم در بازیهای بیرون از خانه گفت: با توجه به ارتفاع پایین ساری از سطح دریا بازی در شهرهای دورتر برای بازیکنان مشکل تنفسی و بدنی ایجاد می کرد ولی بازیکنان رفته رفته با این شرایط وفق پیدا کردند و خدا راشکر که وضعیت تیم خوب شده است.

سرمربی شهروند ساری در مورد اینکه چه جایگاهی را برای تیم در پایان فصل تصور می کنداذعان داشت: تلاش ما در وهله اول جضور در پلی آف است تا وارد هیجان این مرحله شویم اما بسیار دوست داریم در جمع ۴ تیم برتر باشیم تا در پلی آف قرعه های آسان تری نصیب ما شود.

اسماعیل پور در پایان در مورد عملکرد دو ساله کفاشیان در کمیته فوتسال گفت:در نظرسنجی کانال تلگرامی شما به عمکلرد کفاشیان،نمره ضعیف دادم.با توجه به کرسی او در کنفدراسیون فوتیال آسیا انتظار حمایت و توجه بیشتری داشتیم و حداقل انتظار داشتیم در بحث پخش تلویزیونی اتفاقات خوبی رخ دهد اما متاسفانه نگاه ها به این رشته کم شده و روز به روز وضعیت بدتر می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.