کد خبر : 121208
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 شهریور 1397 - 11:15
دسته‌بندی نشده
-

کارنامه کفاشیان در اسپانسرینگ و پخش‌زنده قابل دفاع نیست/ پخش اینترنتی به درد ناشنوایان می‌خورد/ ادعای هیات‌رئیسه صد است و کارآیی‌اش صفر!

کارنامه کفاشیان در اسپانسرینگ و پخش‌زنده قابل دفاع نیست/ پخش اینترنتی به درد ناشنوایان می‌خورد/ ادعای هیات‌رئیسه صد است و کارآیی‌اش صفر!
سرمربي اسبق تيم‌ملي فوتسال ايران گفت: با اينكه كفاشيان براي رفع مشكلات فوتسال تلاش مي‌كند اما كارنامه او در جذب اسپانسرينگ و پخش‌زنده كه باشگاه‌ها را زنده نگه مي‌دارد، هرگز قابل دفاع نيست.

حسین شمس در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در خصوص عملکرد دو ساله کفاشیان در کمیته فوتسال با بیان مطلب فوق اظهار داشت: من فکر می‌کنم به عملکرد ایشان نمره متوسط را می‌توان داد به دلیل اینکه اوایل وقت زیادی نمی‌گذاشت اما از وقتی خودش در دفترش مستقر شد و زمام کار را در دست گرفت، این روند رو به مثبت است.

وی با بیان اینکه به جز پرداخت به موقع پاداش‌ها، کمیته فوتسال توقعات تیم‌ملی را برآورده کرده است، اذعان کرد: با مرور بازی‌های گذشته و پیش‌رو، تقریبا تیم‌ملی هر سفری که درخواست کرده انجام شده است و از این نظر مربیان تیم‌ملی ما نمی‌توانند گلایه‌ای از کمیته فوتسال داشته باشد؛ به هر حال در انجام اردوی خارجی، جذب اسپانسر برای بازی‌های تیم‌ملی و … اتفاقات خوبی افتاده است.

سرمربی اسبق تیم‌ملی فوتسال ادامه داد: به نظر من کمیته فوتسال در بخش پاداش ها مقصر نیست چون پول دست فدراسیون است و این نگاه از بالا به پایین است که همیشه اولویت فوتسال را در فدراسیون پایین نگاه داشته است.

حسین شمس در پاسخ به اینکه فوتسال در این دو سال چه تغییری کرده است، تاکید کرد: واقعیت این است که فوتسال تقریبا روی به نابودی بوده است و اقبال به این رشته با عدم پخش تلویزیونی هر روز کمتر و کمتر شده و بازیکنان فوتسال فقیرتر شده‌اند. متاسفانه فوتسال ما از نظر مالی به وضع اسفناکی مبتلا شده است و تعداد تیم‌هایی که کنار می‌کشند به شدت زیاد شده است.

وی افزود: فوتسالی که روزی گوی سبقت را پس از فوتبال ربوده بود اکنون رشته درجه چندم شده است و رشته‌هایی مثل والیبال از فوتسال به لحاظ مخاطب پیشی گرفته‌اند و این نقطه تاریک ماجرا است و اگر تغییری حاصل نشود باید در آینده‌ای نزدیک بر سر قبر این بیمار رو به موت گریه کرد.

وی نقطه ضعف کمیته فوتسال را عدم پخش تلویزیونی و عدم تبلیغات محیطی و اسپانسرینگ دانسته و گفت: من تنها نقطه قوت این کمیته فوتسال را برگزاری منظم مسابقات در همه رده‌ها می‌دانم اما مقصر نیمی از گناه کنار رفتن تیم‌ها را کمیته فوتسال و خصوصا هیات‌رئیسه ضعیفش می‌دانم.

شمس خاطرنشان کرد: متاسفانه هیات‌رئیسه کمیته فوتسال ما ادعایش ۱۰۰ است و کارآیی‌اش صفر و می‌بینید که برای گرفتن پخش تلویزیونی ما بسیار ضعیف عمل کرده‌ایم. به نظر من اگر کفاشیان می‌خواهد کارش ادامه داشته باشد باید هر چه زودتر در این خصوص فکری کند.

سرمربی سابق تیم‌ملی با امیدواری به اینکه هر چه زودتر برنامه۲۰۲۰ از سر گرفته شود، تاکید کرد: تلویزیون که کنار فوتسال باشد شرایط فوتسال به مراتب بهتر می‌شود و ای کاش کفاشیان فقط به شبکه ورزش قناعت نکند و برای پخش‌زنده بازی‌ها پشت درب اتاق مدیران شبکه سه بنشیند. پخش مستقیم تلویزیونی می‌تواند موثر واقع شود و این که اینترنتی پخش می‌شود باز هم قابل تقدیر است اما اینکه گزارشگر ندارد و حتی تابلو را هم نشان نمی‌دهد برای فوتسالی که اطلاعات لحظه‌ای در آن خیلی مهم است، فقط به درد ناشنوایان می‌خورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام چهارشنبه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴

اون کسى که ادعاش ١٠٠ هست و کاراییش صفر خودت هستى نه هیات رییسه جناب آقاى طبل تو خالى!!!