کد خبر : 121240
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 شهریور 1397 - 15:41
-

برنامه تورنمنت فوتسال تبریز/ میزبانی ضعیف کمیته فوتسال

برنامه تورنمنت فوتسال تبریز/ میزبانی ضعیف کمیته فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،‌ تورنمنت چهارجانبه فوتسال از یکم مهر با حضور تیم‌های ایران، اوکراین، ژاپن و بلاروس در سالن پورشریفی تبریز آغاز می‌شود و از همین‌رو تیم‌های اوکراین و ژاپن ۳۱ شهریور و بلاروس ۳۰ شهریور وارد ایران خواهند شد. بر اساس برنامه‌ریزی کمیته فوتسال، تیم‌ها از طریق فرودگاه مهرآباد وارد تهران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،‌ تورنمنت چهارجانبه فوتسال از یکم مهر با حضور تیم‌های ایران، اوکراین، ژاپن و بلاروس در سالن پورشریفی تبریز آغاز می‌شود و از همین‌رو تیم‌های اوکراین و ژاپن ۳۱ شهریور و بلاروس ۳۰ شهریور وارد ایران خواهند شد.

بر اساس برنامه‌ریزی کمیته فوتسال، تیم‌ها از طریق فرودگاه مهرآباد وارد تهران شده و سپس با اتوبوس راهی تبریز خواهند شد. این‌ در حالی است که حتی تیم‌های لیگ برتری در ایران با بدترین وضع اقتصادی نیز سفر هوایی به سفر زمینی ترجیح می‌دهند چرا که حاضر نیستند بازیکنانشان خسته وارد میدان شوند.

فوتسال ایران در سال‌های اخیر با وجود کسب مقام سومی جام‌جهانی، نتوانسته در هماهنگی بازی با تیم‌های بزرگ جهان موفق باشد و به نظر می‌رسد چنین میزبانی‌هایی در نیامدن این تیم‌ها به ایران بی‌تاثیر نباشد.

برنامه تورنمنت چهارجانبه به شرح زیر است:

یک‌شنبه؛ ۱ مهر

ژاپن- اوکراین/ ساعت ۱۶

ایران- بلاروس/ ساعت ۱۸

دوشنبه؛‌ ۲ مهر 

بلاروس- اوکراین/ ساعت ۱۶

ایران- ژاپن/ ساعت ۱۸

چهارشنبه؛‌ ۳ مهر 

ژاپن- بلاروس/ ساعت ۱۴

ایران- اوکراین/ ساعت ۱۸

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.