کد خبر : 121235
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 شهریور 1397 - 15:05
-

مظفر: از صفر شروع کردن در کویت چالش جدید من است/ قراردادی با فدراسیون فوتبال ایران ندارم

مظفر: از صفر شروع کردن در کویت چالش جدید من است/ قراردادی با فدراسیون فوتبال ایران ندارم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،‌ شهرزاد مظفر که با تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان امسال عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا را کسب کرده بود، با قراردادی دوساله هدایت تیم ملی کویت را بر عهده گرفته بود. وی درباره این موضوع اظهار داشت: همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد از زمانی که گفتند و قرارداد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،‌ شهرزاد مظفر که با تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان امسال عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا را کسب کرده بود، با قراردادی دوساله هدایت تیم ملی کویت را بر عهده گرفته بود.

وی درباره این موضوع اظهار داشت: همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد از زمانی که گفتند و قرارداد بستند خیلی زمان نبرد. گزینه کویت مشخص بود. آنها می‌دانستند چه می‌خواهند و شفاف، سریع و راحت به من گفتند چه چیزهایی می‌خواهند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شما پیشنهادات دیگری هم داشتید چه شد که کویت را قبول کردید، خاطرنشان کرد: یکی دو کشور دیگر هم بودند که پیشنهاد دادند اما کویتی‌ها جدی بودند چون تلاش می‌کردند و می‌دانستند چه می‌خواهند. فوتسال بانوان در آسیا رو به گسترش است. مطمئن بودم کشورهای عربی حوزه خلیج فارس خیلی زود دست به کار می‌شوند. دو سال مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شده و کم کم جام باشگاه‌های آسیا برگزار خواهد شد. به همین دلیل این کشورها هم درگیر ماجرا خواهند شد. کویت خیلی جدی بود و مصرانه پای کار ایستاد.

سرمربی سابق تیم ملی کشورمان در پاسخ به این سؤال که ادامه همکاری‌تان با فدراسیون فوتبال چه می‌شود آیا قرارداد شما لغو شده، تصریح کرد: قرارداد من لغو نشده است، همکاری من تا پایان اردیبهشت بود و من قراردادی ندارم. در فدراسیون فوتبال خیلی از توافقات شفاهی است. فدراسیون هم هرگز نگفته بود قراردادی نمی‌بندد اما آنها به این زودی هدفی نداشتند. بعد از جام ملت‌های آسیا با فشاری که روی بچه‌ها بود ۲-۳ ماه استراحت دادیم تا لیگ شروع شود. به بچه‌ها گفتیم قرارداد ببندند. قرار بود بعد از چند هفته از شروع لیگ اردوها برگزار شود اما چون برنامه‌ای نبود فدراسیون ضرورت ندید قرارداد کتبی ببندد.

مظفر در پاسخ به این سؤال که کویت از شما قول سکو در آسیا خواسته، گفت: به هیچ عنوان، آنها می‌خواستند قرارداد ۴ ساله باشد اما من گفتم قرارداد دو ساله ببندیم اگر هر دو طرف راضی بودند تمدید می‌کنیم. آنها دنبال برنامه بلندمدت هستند.کار من هم در اینجا با ایران متفاوت است. ایران کسب عنوان قهرمانی را می‌خواست اما در کویت می‌خواهند همه چیز را از صفر شروع کنند و این یک چاش جدید برای من است. آنها در تلاش هستند از پایه تیم را بسازند، استعدادیابی کنند، برنامه‌های لیگ و آموزشی داشته باشند. باید برنامه بریزیم تا فوتسال کویت را گسترش دهیم. هیچ بحثی هم درباره کسب مقام مطرح نشده است.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال بانوان ایران درباره اینکه چه صحبت‌هایی در خصوص برگزاری جام جهانی در سال ۲۰۲۰ مطرح شده، گفت:اگر این موضوع واقعیت داشته باشد خبر خوبی است ما هم استقبال می‌کنیم چرا که برگزاری این مسابقه در تمام جهان تاثیر می‌گذارد. من خودم خبری در این مورد نشنیده‌ام شاید صحبت‌های اولیه شده که باید تائید نهایی شود.

مظفر در پایان یادآور شد: من تقریبا ۲۰ سال در ایران مربیگری کردم. اگر امروز اینجا (کویت) هستم به نمایندگی از طرف همه مربیان است. هر چه دارم از کشورم دارم. خودم را مدیون ایران می‌دانم. همیشه دلم برای کشورم و تیم ملی ایران می‌تپد. برای تیم ملی هم آرزوی موفقیت دارم.

منبع: فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.