کد خبر : 121231
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 شهریور 1397 - 13:00
-

سرمایه‌ای که فدراسیون فوتبال به راحتی از دست داد/ مظفر به کویت رفت

سرمایه‌ای که فدراسیون فوتبال به راحتی از دست داد/ مظفر به کویت رفت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،‌ تیم ملی فوتسال بانوان ایران با هدایت شهرزاد مظفر برای دومین بار در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان قهرمانی را بالای سر برد. پس از کسب این موفقیت بزرگ اما شرایط برای حضور و ماندن مظفر در ایران مهیا نشد و پس از بارها گلایه مظفر در رسانه ها مبنی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،‌ تیم ملی فوتسال بانوان ایران با هدایت شهرزاد مظفر برای دومین بار در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان قهرمانی را بالای سر برد. پس از کسب این موفقیت بزرگ اما شرایط برای حضور و ماندن مظفر در ایران مهیا نشد و پس از بارها گلایه مظفر در رسانه ها مبنی بر فراهم نبودن شرایط کاری در ایران، امروز (پنج شنبه) خبر عقد قرارداد مظفر با کویت منتشر شد.

مظفر با تایید این خبر گفت: با عقد قرارداد دو ساله هدایت تیم ملی کویت را بر عهده گرفته‌ام.

در حالی که لیگ برتر فوتسال بانوان شاهد بی نظمی و انحلال تک تک تیم ها است، سرمربی تیم ملی نیز به راحتی از دست رفت و فدراسیون فوتبال این سرمایه را به کویت صادر کرد.

منبع‌: مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ضحا پنجشنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸

فقط باید گفت خااااک
که اینطور سرمایه های کشور رو دو دستی تقدیم دیگران می کنید

نام پنجشنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰

در اینکه فدراسیون فوتبال ایشان را راحت إز دست داد هیچ شکى نیست ولى سؤال اینجاست چرا ایشان در سال هاى گذشته پیشنهاد نداشت؟! ولى إز زمانى که با تیّم فوتسال ایران قهرمان آسیا شد پیشنهاد خارجى شروع شد یعنى فوتسال بانوان ایران به مظفر اعتبار داد نه ایشان به فوتسال ایران در ضمن قبل ایشان هم فوتسال ایران قهرمان آسیا بود و خانم مظفر در کنار فوتسال ایران اعتبار کسب کرد و نباید براحتى به کشور خودش پشت مى کرد ایشان دین خود را به فوتسال ایران ادا نکرد چون فوتسال بانوان به پاى ایشان نشست ولى خانم مظفر سریع به کشوردیگر رفت!!