کد خبر : 121448
تاریخ انتشار : جمعه 23 شهریور 1397 - 16:34
-

خبیری:با مشکل کمبود بازیکن روبرو هستیم/برخی بازیکنان حضور در لیگ برتر را باور ندارند/نیم فصل تیم را تقویت می کنیم

خبیری:با مشکل کمبود بازیکن روبرو هستیم/برخی بازیکنان حضور در لیگ برتر را باور ندارند/نیم فصل تیم را تقویت می کنیم

محسن خبیری سرمربی شهرداری ساوه در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد شکست تیمش مقابل شهروند ساری گفت: ما در این بازی هفت هشت بازیکن بیشتر نداشتیم و علیرغم اینکه موقیعت های زیادی خلق کردیم در کسب نتیجه ناکام بودیم.ما چند بازیکن جوان هم به تیم اضافه کردیم اما در شرایط بازی نیستند

محسن خبیری سرمربی شهرداری ساوه در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد شکست تیمش مقابل شهروند ساری گفت: ما در این بازی هفت هشت بازیکن بیشتر نداشتیم و علیرغم اینکه موقیعت های زیادی خلق کردیم در کسب نتیجه ناکام بودیم.ما چند بازیکن جوان هم به تیم اضافه کردیم اما در شرایط بازی نیستند و دو سه بازیکن مصدوم هم داریم که کارمان سخت شده است.این هفته حتی اسماعلی وطنخواه با وجود اینکه پدرش فوت کرده بود با غیرت برای ما بازی کرد.

خبیری افزود:ما سه بازی دشوار مقابل مس سونگون، آذرخش و ارژن شیراز داشتیم که بعد از این سه بازی طبیعی بود که مقابل شهروند با مشکل بدنی روبرو شویم. البته موقعیت های زیادی در این بازی از دست دادیم اما بازیکنان من هنوز باور ندارند که در لیگ برتر هستند.در فوتسال اگر نزنی می خوری و ما وقتی از حریف عقب افتادیم کارمان سخت شد و با پاورپلی که یک تاکتیک ریسکی هم هست نتوانستیم به نتیجه مطلوب برسیم.

سرمربی شهرداری ساوه ادامه داد: برای نیم فصل مجوز جذب بازیکن را گرفتیم و قطعا مهره های مورد نظر را جذب کرده و تیم را تقویت می کنیم.ضمن اینکه برخی بازیکنان که نتوانند خود را به شرایط تیم نزدیک کنند کنار می گذاریم و بازیکن جانشین جذب می کنیم.

خبیری در پایان گفت: مطمئنم شهرداری ساوه در لیگ برتر می ماند.ما در دو بازی اول نمایش خوبی نداشتیم اما هفته به هفته بهتر شدیم و الان در اکثر بازی ها از حریف سرتر هستیم اما امیدواریم در کنار بازی خوب امتیاز هم بگیریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.