کد خبر : 121424
تاریخ انتشار : جمعه 23 شهریور 1397 - 15:29
-

درخشش بازیکنان قمی در لیگ برتر فوتسال جمهوری آذربایجان

درخشش بازیکنان قمی در لیگ برتر فوتسال جمهوری آذربایجان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال لیمان لنکران کشور اذربایجان در هفته اول رقابتهای فوتسال لیگ برتر جمهوری اذربایجان با درخشش فوتسالیستهای قمی با ۱۲گل تیم یاسمال ایکی را شکست داد. تیم فوتسال لیمان لنکران در لیگ برتر آذربایجان حضور دارد و از وجود ۷ بازیکن قمی به نامهای وحید صیدی. سید محمد موسوی.علیرضا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال لیمان لنکران کشور اذربایجان در هفته اول رقابتهای فوتسال لیگ برتر جمهوری اذربایجان با درخشش فوتسالیستهای قمی با ۱۲گل تیم یاسمال ایکی را شکست داد.
تیم فوتسال لیمان لنکران در لیگ برتر آذربایجان حضور دارد و از وجود ۷ بازیکن قمی به نامهای وحید صیدی. سید محمد موسوی.علیرضا صفری.حسین فتحی.احمد قرنی.حمید رضا مطهری وسید محمد موسوی بهره می برد.
سجاد کرمان سرمربی ایرانی این تیم که زمانی در صبای قم و مدتی نیز در لیگ فوتبال جمهوری آذربایجان حضوری موفق داشته بعداز پیروزی پرگل تیمش گفت: تیم خوبی را روانه مسابقات کردیم و بازیکنانم روز خوبی را پشت سر گذاشتند. این برد نشان داد که تیم ما از شخصیت تیمی بالایی برخوردار است ولی برای رسیدن به قهرمانی راه زیادی داریم وبازیکنانم نسبت به این موضوع واقف هستند و بسیار امیدوارم که این موفقیت ها ادامه داشته باشد.
گفتنی است تیم لیمان لنکران با ۷ بازیکن قمی ویک دروازه بان از استان گرگان بنام سید احمد یعقوبی ۴بازیکن از جمهوری اذربایجان ویک بازیکن از افریقا در این رقابتها شرکت کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد قمی یکشنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۷:۵۳

فقط قم ♥
عشق قم ♥
صفا قم ♥
مردونگی و وفا قم ♥