کد خبر : 121312
تاریخ انتشار : جمعه 23 شهریور 1397 - 9:57
-

کمالی: داور هیچ تمرکزی در بازی نداشت و عامل باخت ما شد/ روز خوب سپهر محمدی بود

کمالی: داور هیچ تمرکزی در بازی نداشت و عامل باخت ما شد/ روز خوب سپهر محمدی بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید کمالی پس از شکست سنگین برابر گیتی‌پسند در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی زیبایی بود و چند عامل باعث شکست تیم ما شد که تیم داوری از آن جمله بود، تیم داوری هیچ تمرکزی نداشتند و به نظر می‌رسید قبل از بازی گرم نکرده‌اند. وی افزود: داور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید کمالی پس از شکست سنگین برابر گیتی‌پسند در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی زیبایی بود و چند عامل باعث شکست تیم ما شد که تیم داوری از آن جمله بود، تیم داوری هیچ تمرکزی نداشتند و به نظر می‌رسید قبل از بازی گرم نکرده‌اند.

وی افزود: داور روی هر خطایی سوت می‌زد و روی گل دومی که دریافت کردیم، اگر خطا نبود همه‌چیز را در فوتسال کنار می‌گذارم، در صحنه‌ای که تیم ما اعتراض کرد قطعاً روی بازیکن ما خطا شد و باید اخطار داده می‌شد، همچنین پنالتی را برای ما نمی‌گیرد و حتی ناظر بازی هم این موضوع را دید.

سرمربی تیم فوتسال ارژن فارس ادامه داد: علت دیگر این بود که ما با تیم گیتی‌پسند قابل قیاس نیستیم و این تیم مهره‌های ملی‌پوش و توانمندی دارد و ما در حد خود خیلی خوب بازی کردیم.

کمالی علت دیگر شکست ارژن را کم‌تجربگی بازیکنان عنوان کرد و ابراز داشت: موقعیت‌هایی که روی دروازه گیتی‌پسند به وجود آوردیم به دلیل اعتمادبه‌نفس پایین بازیکنان نتوانستیم به گل تبدیل کنیم.

وی تصریح کرد: کار خوب سپهر محمدی در دروازه گیتی‌پسند باعث شد تا توپ‌های ما در به گل تبدیل نشوند، از طرفی اخراج بازیکن ما باعث شد تا همه برنامه‌های ما به هم بخورد و این بازیکن را جریمه خواهم کرد و قطعاً دو تا سه هفته در ترکیب تیم جایی نخواهد داشت.

سرمربی تیم فوتسال ارژن فارس در مورد تایم اوتی که درخواست کرد و سریع‌ترین زمان استراحت لیگ بود نیز گفت: تایم اوت را به این دلیل در آن زمان گرفتم که احساس کردم تیم در آن زمان خوب شروع نکرد و به همین دلیل سریع تایم اوت گرفتیم که بچه‌ها را آرام کنیم و گلی هم که دریافت کردیم روی اشتباه خود ما به ثمر رسید.

کمالی در رابطه با علت اینکه قصد داشت در پایان نیمه اول تیم را از ادامه بازی منع کند، گفت: فقط جلو آمدم و به داور گفتم که چرا تمرکز لازم را نداری و درست سوت نمی‌زنی که در پاسخ داور به من گفت چون آمدی جلو باید از بازی اخراج شوی که من هم گفتم کل تیم را خارج خواهم کرد.

وی ادامه داد: هرگز تیم را از بازی خارج نمی‌کردم و در طول سابقه مربیگری‌ام هم تنها دو بار اخراج شده‌ام.

سرمربی تیم فوتسال ارژن فارس درباره این‌که اعلام کرده بود به رختکن نخواهد رفت، مطرح کرد: قانون مشخص نیست و چیزی که من شنیده‌ام این است که مربی باید در جایگاه ویژه پس از بازی حضور داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

وحيد سرتاج جمعه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱

سپهر محمدی همیشه خوبه.بی شک برترین دروازه بان فوتسال آسیاست.💪💪👏👏

نام ... جمعه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸

سپهر محمدی برترین دروازه بان ایران وآسیا ست .دروازه بانی بدون حاشیه ومورد اطمینان واز نظر فنی و اخلاقی درجه یک.