کد خبر : 121324
تاریخ انتشار : جمعه 23 شهریور 1397 - 13:22
-

شجاعی: در ایران نسبت به مظفر کوتاهی شد/شرایط برای مظفر آرمانی نبوده که رفته است

شجاعی: در ایران نسبت به مظفر کوتاهی شد/شرایط برای مظفر آرمانی نبوده که رفته است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فریده شجاعی، نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال در مورد پیوستن شهرزاد مظفر به تیم ملی فوتسال بانوان کویت، اظهار کرد:  از این موضوع خوشحال هستم، درست است که در تیم ملی به مظفر نیاز داریم ولی تمام کسانی که در ورزش به نوعی زحمت می کشند این نقطه عطف زحماتشان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فریده شجاعی، نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال در مورد پیوستن شهرزاد مظفر به تیم ملی فوتسال بانوان کویت، اظهار کرد:  از این موضوع خوشحال هستم، درست است که در تیم ملی به مظفر نیاز داریم ولی تمام کسانی که در ورزش به نوعی زحمت می کشند این نقطه عطف زحماتشان است که لژیونر شوند، چون حتما تیم های ایرانی یا  تیم ملی پول‌ خوبی به آنها نمی دهند و  خارج از کشور از این نظر برایشان بهتری است.  عمرشان را در ورزش گذاشتند پس یک جایی باید از نظر مالی هم تامین شوند.

او در ادامه افزود:  مظفر مربی خوبی است و پتانسیل بالایی دارد اما متاسفم  که تیم ملی ایران او را از دست می‌دهد، این صدمه ای برای ما است. او برای تیم ملی ایران، باشگاه و جوانان ما زحماتش  را کشیده است و حالا بد هم نیست خارج از کشور  را هم امتحان کند. چطور آقایانمان هم مربی و هم بازیکن به خارج از کشور می‌روند و هیچ مشکلی ندارد ولی خانم ها قرداد ببندند زیر سوال می روند؟ اتفاقا خیلی خوب است راه برای خانم ها هم باز می‌شود. لا اقل ارزش و بهایی هم برای خانم ها قائل می‌شوند.

شجاعی به احتمال تامین نشدن این سرمربی از نظر مالی در ایران اشاره و بیان کرد:  با توجه به تجربیاتی که در فدراسیون ها دارم مطمئن باشید که مربیان تامین نمی شوند و شرایط برای مظفر آرمانی نبوده که رفته است. او از جمله مربیانی است که با علاقه و پشتکار برنامه هایش را دنبال می کند تا تیم هایش مطرح باشند، مطمئن باشید اینجا خیلی در موردش کوتاهی  شده که این کار را کرده است، حتما قرادادی بسته نشده و تیم‌هایی که در ایران فعالیت می کنند بر خلاف سلیقه اش بودند و ترجیح داده که خارج از کشور را انتخاب کند.

او افزود: در کل باید باعث افتخارمان باشد که مربیانمان جذب کشورهای دیگر باشند، به هر حال به مربیانمان احتیاج دارندو  پول خوبی هم می‌دهند. آنها هم باید تامین شوند تا کی وقتشان را بگذارندو تامین نشوند و به چیزی که باید برسند، نرسند. واقعا زحمت می کشند.  خودم سال های سال هم مربی بودم هم با مربیان به صورت حرفه ای کار کردم می دانم کار پرزحمتی است و استرس شبانه  روزی دارد به هر حال باید جایی پاسخ این استرس ها داده شود حالا وقتی درایران تامین نشود برود چه اشکالی دارد.

نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال به باز شدن مسیری برای لژیونر شدن  سایر ورزشکاران خانم ایرانی اشاره کرد و گفت: این لژیونر شدن باب می شود و خیلی خوب است. خوشحالم  که درهای خارج از کشور برای خانم ها هم باز شده ومی توانند بروند و استفاده ببرند. امیدوارم راه برای بازیکنان  و رشته های دیگر  بازشود. وقتی آقایان بهره می برند خانم ها هم دارند همان تلاش و رحمت را  می کشند.

او در ادامه بیان کرد : با لژیونر شدن خانم های ورزشکار و اینکه دنیا بفهمد که خانم ها در ایران  ورزشکاران و مربیانش فعال و توانا هستند بعد تبلیغاتی بسیار خوبی هم برای کشورمان دارد.

شجاعی در پایان گفت: به  مظفر تبریک می گویم او دین خود را نسبت به تیم ها و بازیکن هایمان ادا کردند و حالا فرصتی پیش آمده که باید برود و  استفاده کنند. زمان آن رسیده است که کمی هم برای خود و آینده اش  باشد و از نظر مالی خود را تامین شود.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.