کد خبر : 121561
تاریخ انتشار : شنبه 24 شهریور 1397 - 15:00
دسته‌بندی نشده
-

ایران منتظر پاسخ نهایی AFC برای میزبانی در فوتسال قهرمانی آسیا

ایران منتظر پاسخ نهایی AFC برای میزبانی در فوتسال قهرمانی آسیا
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت: منتظر پاسخ کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی در مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال قهرمانی آسیا هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره آخرین وضعیت درخواست میزبانی ایران برای مسابقات زیر ۲۰ سال قهرمانی آسیا گفت: ایران برای میزبانی مرحله نهایی فوتسال قهرمانی آسیا درخواست داده بود ولی ترکمنستان هم به دنبال گرفتن این میزبانی است و برای همین فعلا چیزی مشخص نیست.

وی افزود: فکر می کنم تا یک هفته دیگر میزبان مرحله نهایی این مسابقات مشخص شود.

رئیس کمیته فنی و توسعه درباره احتمال تغییر زمان این مسابقات از اردیبهشت به اسفندماه تصریح کرد: برگزاری این مسابقات در اردیبهشت با یک رویداد در ایران تلاقی داشت و درخواست کردیم ایران در صورت میزبانی، این مسابقات را در اسفندماه برگزار کند. تغییر زمان در صورتی است که میزبانی رسما به ایران برسد.

ترابیان در پاسخ به این سئوال که «آیا با این حساب تیم زیر ۲۰ سال ایران از حضور در مرحله مقدماتی معاف است؟» تاکید کرد: اگر میزبانی مرحله نهایی به ایران برسد، ایران از حضور در بازی های مقدماتی منطقه آسیای مرکزی که به میزبانی ازبکستان برگزار می شود، معاف خواهد بود. در غیر اینصورت تیم ما باید در مرحله مقدماتی هم بازی کند و سهمیه حضور در مرحله نهایی را بگیرد.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

میزبانی وب شنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

ببخشید منبع رو لطف می کنید ؟