کد خبر : 121554
تاریخ انتشار : شنبه 24 شهریور 1397 - 13:10
-

بابایی:به دنبال برگرداندن جام قهرمانی فوتسال به اهواز هستیم

بابایی:به دنبال برگرداندن جام قهرمانی فوتسال به اهواز هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،زیور بابایی پس از پیروزی ۴ بر ۲ تیمش برابر نامی‌نو اصفهان در هفته ششم لیگ برتر کشور، اظهارکرد: بازی بسیار عالی بود و بازیکنانم با غیرت و با تعصب بازی کردند که از آن ها تشکر می کنم. وی بیان کرد: امیدوارم دختران خوب تیمم با همین روند ادامه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،زیور بابایی پس از پیروزی ۴ بر ۲ تیمش برابر نامی‌نو اصفهان در هفته ششم لیگ برتر کشور، اظهارکرد: بازی بسیار عالی بود و بازیکنانم با غیرت و با تعصب بازی کردند که از آن ها تشکر می کنم.

وی بیان کرد: امیدوارم دختران خوب تیمم با همین روند ادامه دهند و اگر تمامی نکاتی که در حین تمرینات به آن‌ها گوشزد می کنیم را در بازی‌ها نیز اجرا کنند، قطعا می‌توانیم جزو چهار تیم صعودکننده به پلی‌آف باشیم. در آنجا نیز باید با تمام وجود کار کنیم تا جام قهرمانی را با سربلندی به اهواز برگردانیم. هدف ما نیز انجام این مهم است.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری در ارزیابی از تیم نامی نو اصفهان نیز گفت: حریف یکی از رقبای سرسخت ما است. بازی سختی داشتیم. حریف نیمه دوم به ما فشار آورد و از سیستم پاورپلی استفاده کرد. ما باید روی این موضوع که وقتی حریفان به این سیستم روی می‌آورند کار کنیم تا از موقعیت‌هایی که در چنین شرایطی به دست می آوریم به خوبی بهره ببریم. باید کار کنیم تا نواقص برطرف شده و در نهایت با قهرمانی لیگ را به پایان برسانیم.

وی درباره داوری این دیدار هم عنوان کرد: داوران کمی به صحنه‌ها نمی‌رسیدند، البته عمدی در کار نبود. به نظر وقتی چنین بازی‌های سرعتی است باید از داوران طراز اول استفاده شود و به نظرم فدراسیون و دپارتمان داوری باید دقت بیشتری در چیدمان داوری داشته باشد. مگر ما چند بازی حساس در لیگ برتر فوتسال بانوان داریم. امیدوارم در بازی‌های بعد دیگر شاهد چنین مواردی نباشیم.

بابایی همچنین درخصوص عدم حضور منیژه زیبا، سرپرست ملی‌حفاری که از پیشکسوتان این باشگاه محسوب می‌شود و امسال دیگر با این تیم قرار ندارد، گفت: ما هم دل‌مان برای خانم زیبا تنگ شده است. بسیار دوست داشتیم که امسال هم کنار تیم باشد. جا دارد از او بابت تمام زحماتی که طی این سال‌ها برای تیم کشیده، تشکر کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.